کد خبر: ۷۲۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس سه شاخص صلاحیت‌های فردی، کارآمدی و فسادستیزی را ملاک رأی اعتماد به وزرا دانست و گفت: پس از ارائه نظرات کارشناسی کمیسیون‎‌های تخصصی به جمع بندی نهایی خواهیم رسید.
 
سید احسان قاضی زاده هاشمی

به گزارش آرانیوز/سیداحسان قاضی زاده هاشمی با اشاره به بررسی صلاحیت وزرا در کمیسیون‌های مختلف مجلس، عنوان کرد: وزرای پیشنهادی را بر اساس صلاحیت‌های فردی، کارآمدی و فسادستیزی ارزیابی می‌کنیم و از نظرات شخصی، کمیسیونی و درون صحن برای رأی اعتماد به وزرا به جمع نهایی خواهیم رسید.

نماینده مردم فریمان و سرخس و بخشهای احمد آباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی افزود: از 4 وزارتخانه مربوط به کمیسیون فرهنگی، یعنی وزارتخانه‌های «میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری»، «فرهنگ و ارشاد اسلامی»، «ورزش و جوانان» و «ارتباطات و فناوری اطلاعات» ارزیابی‌هایی صورت گرفته 2 وزیر را دارای صلاحیت می‌دانم که با توجه به گزارش کمیسیون فرهنگی نهایتا نسبت به صلاحیت وزرا به جمع بندی خواهیم رسید. 

وی درباره وزارت ورزش و جوانان، و حساسیت‌های مردم و جامعه ورزش نسبت به این وزراتخانه گفت: نسبت به وزارت ورزش و جوانان قطعا همه شاخص‌‎ها را به صورت دقیق ارزیابی خواهیم کرد و مردم باید بدانند که ما به هیچ عنوان در برابر اعمال نفوذ یا فشار جریان‌های قدرت و ثروت کوتاه نمی‌آییم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه متأسفانه بُعد جوانان همواره مورد غفلت قرار گرفته است، گفت: برای ما حوزه جوانان نیز بسیار اهمیت دارد و قطعا باید وزیری انتخاب شود که در این حوزه دارای برنامه باشد. نظرات خود در مورد هریک از وزرا را پس نهایی شدن گزارش کمیسیون‌های تخصصی به صحن اعلام خواهم کرد./

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار