کد خبر: ۷۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷
رشت- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، اولویت کاری وزیر پیشنهادی کار را ایجاد تحول مدیریتی عنوان کرد و گفت: با توجه به نظر مثبت اکثر نمایندگان احتمال رأی اعتماد به «عبدالملکی» بالا است.

به گزارش آرانیوز:خلیل بهروزی فر  با اشاره به سوابق «حجت‌الله عبدالملکی» در کمیته امداد، اظهار کرد: وزرای پیشنهادی دولت در طول یک هفته در خصوص برنامه‌های خود در سطوح مختلف مجلس به بحث و تبادل‌نظر پرداختند و اهداف خود را برای نمایندگان تشریح کردند.

وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی متقاعد شدند، افزود: با توجه به سوابق و ایده‌هایی که وی در کمیته امداد اجرایی کرده بود، نظر اعضای کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های دیگر نیز نسبت به ایشان مثبت بوده و احتمال رأی اعتماد گرفتن عبدالملکی در مجلس بسیار بالا است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اولویت برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون را مربوط به بحث اشتغال دانست و تصریح کرد: فعال کردن تعاونی‌های فراموش‌شده، پرداختن به حوزه درمان و تأمین اجتماعی و ایجاد تحول در ساختار مدیریتی این وزارتخانه در دستور کار وی قرار دارد.

بهروزی فر با اشاره به اینکه در دولت قبلی، افرادی در پست‌های سازمانی منصوب شدند که منافع فردی را بر منافع جمعی ترجیح می‌دهند، ادامه داد: عبدالملکی اولویت کاری خود را در راستای تحول مدیریتی قرار می‌دهد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه کمیسیون اجتماعی با کمک وزیر کار آینده اقدامات لازم برای رسیدگی به امور کارگران را دنبال می‌کند، بیان کرد: البته به حقوق کارفرمایان نیز باید توجه کرد اما معتقدم در حال حاضر ظلم بزرگی در حق قشر کارگر می‌شود که باید به آن رسیدگی کرد.

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی کار، فردی انقلابی، ولایی، نخبه علمی و باتجربه است، اضافه کرد: وزیر پیشنهادی کار، بخشی از مدل اشتغال‌زایی را که در کمیته امداد اجرایی کرده و خروجی مثبتی داشت را در وزارت کار نیز دنبال می‌کند.

بهروزی فر با اشاره به اینکه تمامی افراد مسئول ارزیابی می‌شوند و عملکرد آن‌ها در سمتی که در آن مشغول هستند موردبررسی قرار می‌گیرد، افزود: داشتن نگاه جریانی و سیاسی در مسئولیت‌ها فسادزا است لذا طبق گفته شخص وزیر پیشنهادی کار، وی در کار نگاه سیاسی و جریانی ندارد.

وی با تأکید بر اصل شایسته‌سالاری در گزینش و به‌کارگیری افراد، بیان کرد: باید از افراد جهادی، انقلابی، اهل اقدام و عمل و باتقوا استفاده کرد تا سوءمدیریت‌ها و بی‌تدبیری‌های دولت قبلی جبران شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار