کد خبر: ۷۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
تبریز- رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی گفت: این مجموعه آماده دریافت ایده‌هایی مختلف نخبگان استان برای حضور در نمایشگاه ابتکار مردم است.

به گزارش آرانیوز:نادر ارسلانی افزود: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی به عنوان نماینده شرکت پیشگامان بسیج در استان، جهت دریافت طرح‌ها و ایده‌ها معرفی شده است و عموم نخبگان می‌توانند طرح‌ها و راهکارهای نوآورانه و فناورانه خود را به این سازمان به آدرس info@belmi.ir ارائه کرده یا اینکه در سامانه challesh.ir ثبت نمایند.

وی در توضیح برگزاری نمایشگاه «ابتکار مردم»، اظهار داشت: سازمان بسیج مستضعفان در راستای تحقق اهداف ایران قوی، نمایشگاه مزبور را برگزار می‌کند و در این راستا از تمامی هموطنان درخواست می‌شود راهکارها و راه حل های نوآورانه و فناورانه خود را ثبت و اطلاع رسانی کنند.

ارسلانی ادامه داد: نمایشگاه «ابتکار مردم» فراخوانی برای دریافت ایده‌های فناورانه نخبگان علمی، دانشگاهی و عموم شهروندان است.

وی مهم‌ترین هدف از اجرای این طرح را دریافت راهکارهای نخبگانی برای حل مسائل اولویت دار دولت مردمی برای ایران قوی دانست و اضافه کرد: بسیج توان و ظرفیت حل مسائل و مشکلات کشور برای مدیریت کلان را به خوبی دارد و در این مسیر می‌تواند گام‌های مؤثری بردارد.

ارسلانی با اشاره به موضوعات مختلف برای ارائه راهکارها، اظهار داشت: نخبگان می‌توانند طرح‌های پیشنهادی خود را در زمینه حل مسائل و معضلات مدیریت کلان دولت، موضوعات علمی و فناوری، اقتصادی، مسائل مربوط به روابط بین الملل، بهداشت و درمان، انرژی، کشاورزی، میراث فرهنگی و صنایع دستی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنعت و معدن، فرهنگ، آموزش و پرورش و حوزه مسکن و شهرسازی، در قالب همین نمایشگاه اعلام و ارائه کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار