کد خبر: ۷۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲
رشت- معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان گفت: در حال حاضر دو هزار و ۶۶ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان گیلان بستری هستند.

به گزارش آرانیوز:آبتین حیدرزاده ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه آمار کرونا در گیلان همچنان روند صعودی دارد، افزود: هم تعداد بستری‌های روزانه و هم مجموعه بستری‌ها بالا است.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۴۱۵ بیمار جدید دیگر در مراکز درمانی استان بستری شدند، گفت: با بستری این تعداد بیمار جدید مجموع بیماران کرونایی در گیلان از مرز دو هزار و ۶۶ نفر نیز گذشت.

حیدرزاده در ادامه با اشاره به اینکه متأسفانه بیمار بد حال کرونایی نیز در روزها و هفته‌های اخیر افزایش چشمگیر یافته‌اند، افزود: هم اکنون ۳۷۵ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی بستری هستند.

وی با بیان اینکه ابتلاها خانوادگی شده است، گفت: این نشان دهنده عدم توجه به توصیه‌ها برای رعایت دستور العمل های بهداشتی، عدم حضور در دورهمی ها است.

معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه اگر بیش از ۲ نفر در یک خانه سکونت دارند، فاصله گذاری را رعایت کرده و ماسک بزنند، ادامه داد: از هموطنان می‌خواهیم تعطیلات را به گیلان سفر نکنند این تعطیلات برای کنترل پیک پنجم است نه مسافرت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار