کد خبر: ۷۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
کرمانشاه- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه از استقبال ۷۵ درصدی معلمان کرمانشاهی برای تزریق واکسن کرونا خبر داد.

به گزارش آرانیوز:ماشاالله پروین  اظهار کرد: واکسیناسیون کرونا ۳۰ هزار معلم مدارس دولتی، غیردولتی و کارکنان آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تاریخ ۱۰ مرداد در استان آغاز شد که با استقبال ۷۵ درصدی معلمان همراه بوده است.

وی افزود: فرایند واکسیناسیون کرونا در کرمانشاه در سه مرکز هنرستان صنایع شیمیایی، دبیرستان استقلال و سالن وحدت و در سایر شهرستان‌ها در مراکز بهداشتی انجام گرفته است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: بیشترین استقبال از تزریق واکسن کرونا در شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آباد غرب، سنقر و کلیایی، سرپل ذهاب، قصرشیرین و صحنه صورت گرفته است.

پروین بیان کرد: واکسن کرونا کوو ایران برکت و سینوفارم، ۲ واکسن در نظر گرفته شده برای معلمان استان کرمانشاه بوده است.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از کارمندان آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ماه‌های گذشته بر اساس شرایط سنی اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اقدام به تزریق واکسن کرونا کرده‌اند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به زمان آغاز تزریق دز دوم واکسن کرونا فرهنگیان گفت: تزریق دز دوم واکسن کرونا فرهنگیان در نیمه اول شهریور ماه آغاز خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار