کد خبر: ۷۲۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲
زنجان- فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: با توجه به آغاز منع ترددها، در بیش از ۳۱ نقطه از استان زنجان پلیس مستقر شده است تا بر حسن اجرای ابلاغیه کشوری نظارت داشته باشد.

به گزارش آرانیوز:سردا رحیم جهانبخش بیان اینکه با توجه به ابلاغیه ستاد کرونا، منع ترددها و ممنوعیت‌ها در این زمینه از ساعت ۱۲ ظهر امروز در استان زنجان به اجرا گذاشته شده است، اظهار کرد: انتظار ما از هم‌استانی‌ها و سایر هم‌وطنان‌مان این است که به این دستورالعمل‌ها توجه داشته باشند.

وی با یادآوری اینکه منع ترددها و ممنوعیت‌ها بر اساس ابلاغیه کشوری بوده و در استان زنجان نیز به اجرا گذاشته شده است، افزود: با توجه به آغاز منع ترددها در همه نقاط استان، در بیش از ۳۱ نقطه از استان زنجان پلیس مستقر شده است تا بر حسن اجرای ابلاغیه کشوری نظارت داشته باشد.

جهانبخش در خصوص نحوه تردد خودروها در این ایام، گفت: بر اساس این ابلاغیه، هر گونه تردد خودروهای غیربومی به استان و شهرستان‌های استان ممنوع بوده و خروج خودروهای بومی استان نیز از این منطقه ممنوع خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در محرم امسال نیز همانند سال گذشته شاهد برگزاری مراسم در شرایط خاص کرونایی هستیم، تصریح کرد: معتقدیم مراسم محرم باید توأم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی باشد که در این راستا پلیس همکاری لازم را با کادر درمانی استان و برگزارکنندگان مراسم محرم خواهد داشت.

جهانبخش یادآور شد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته در استان زنجان، مشکل خاصی در این زمینه نداشتیم و به جرأت می‌توان گفت که پلیس در همه مراسمی که در این ماه برگزار می‌شود، حضور مستمر دارد.

وی با بیان اینکه در بحث هیئت‌ها نیز همزمان و همگام با کادر درمانی استان بر اجرای ساز و کارهای بهداشتی و رعایت پروتکل‌ها نظارت خواهد شد، عنوان کرد: همچنین در بحث تأمین امنیت هیئات مذهبی و نیز تسهیل در رفت و آمد و امور ترافیکی شهرها تمهیدات خاصی اتخاذ و بیش از ۳۰۰۰ نیرو در سطح استان به کار گرفته شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار