کد خبر: ۷۲۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶
رشت- دادستان مرکز گیلان با اشاره به تعطیلات روزهای آینده و آغاز محدودیت های بین استانی از فردا، گفت: از امروز تمام ورودی های استان گیلان مسدود شد.

به گزارش آرانیوز:مهدی فلاح میری عصر شنبه در گفتگویی با اشاره به تصویب تعطیلی‌های پنج روزه از روز دوشنبه، اظهار کرد: گیلان از امروز به هیچ وجه پذیرای مسافران نیست.

وی افزود: در این مدت تمام مراکز اقامتی، سیاحتی، تفرجگاه‌ها، رستوران‌ها و دیگر اماکن رفاهی و تفریحی گیلان تعطیل خواهد بود.

دادستان عمومی مرکز استان گیلان با اشاره به روند افزایشی ابتلاء، بستری و فوتی‌های کرونایی در استان، گفت: وضعیت کرونا در استان بحرانی و ظرفیت تمام بیمارستان‌ها تکمیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه کادر بهداشت و درمان گیلان به علت آمار بالای مراجعه بیماران و افزایش شدید تعداد بستری‌ها به شدت خسته هستند، اضافه کرد: مراکز درمانی گیلان هم مملو از بیماران کرونایی است لذا از هموطنان می‌خواهیم با مردم و مسئولان گیلان همراهی و از سفر به این استان به شدت پرهیز کنند.

فلاح میری با اشاره به اینکه در حالی که ممنوعیت سفر بین استان‌ها از فردا آغاز می‌شود از هم اکنون حجم گسترده‌ای از مسافران از استان‌های مختلف راهی گیلان شده‌اند، تأکید کرد: ورود این تعداد مسافر به گیلان با توجه به اوضاع فوق حاد کرونایی این استان فاجعه‌آمیز خواهد بود.

وی ادامه داد: از این رو از هموطنان می‌خواهیم به هیچ وجه به استان گیلان سفر نکنند چرا که گیلان کرونا زده، توانایی پذیرایی از مسافران را ندارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار