کد خبر: ۷۲۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز قصد دارد تغییرات زیادی را در لیست بازیکنان این تیم ایجاد کند اما مشکلات مالی و بدهی‌های سنگین دست او را بسته است.

به گزارش آرانیوز:باشگاه تراکتور تبریز پس از پایان بیستمین دوره بازی‌های لیگ برتر تصمیم به تغییر در کادر فنی خود گرفت.

سرخپوشان تبریزی که رتبه چهارم لیگ را به دست آوردند با وجود عدم راهیابی به لیگ قهرمانان آسیا در سال آینده باید خود را برای حضور در دور حذفی این رقابت‌ها آماده کنند.

از این رو تراکتور تبریز که با النصر عربستان ۲۳ شهریورماه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ در کشور قطر بازی خواهد کرد فراز کمالوند را جانشین فیروز کریمی کرد تا هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.

کمالوند در حالی هدایت این تیم را بر عهده گرفت که بدهی‌های بین‌المللی تراکتور باعث محرومیت این تیم از حضور در نقل و انتقالات تابستانی شده است. با این حال سرمربی تراکتور خواستار تغییرات اساسی در لیست بازیکنان خود شده است.

کمالوند قصد دارد حداقل هفت بازیکن جدید وارد تراکتور کند تا بتواند مشکلات این تیم در خطوط سه‌گانه را حل کند.

کمالوند شخصا وارد مذاکره با بازیکنان دلخواهش شده است تا بتواند نظر آنها را برای پیوستن به این تیم تبریزی جلب کند. او در حالی وارد کارزار نقل و انتقالات تابستانی شده که مشکلات مالی فراوان تراکتور با مالکیت محمدرضا زنوزی کار را برای این مربی در بستن تیم دلخواهش سخت کرده است.

باشگاه تراکتور تاکنون علیرضا نقی زاده بازیکن پیشین خود را که فصل گذشته در مس رفسنجان حضور داشت جذب کرده است اما به دلیل عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی و داخلی پیشین خود فعلا نمی‌تواند آن را ثبت کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار