کد خبر: ۷۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
قزوین - نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک بیان کرد: در امر انتخاب کابینه تنها ارائه برنامه و داشتن اطلاعات از موضوعات کافی نیست و نحوه اجرای برنامه‌های هدفمند نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش آرانیوز:لطف‌الله سیاهکلی در بازدید از خبرگزاری مهر به مناسب روز خبرنگار انجام شد با اشاره به اعضای کابینه دولت جدید اظهار کرد: برخی از اعضای کابینهٔ دولت جدید شناخته شده و برخی دیگر ناشناخته هستند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: گام اول ما در خصوص اعضا کابینه بررسی تجارب افراد معرفی‌شده و به دست‌اوردن شناخت از این افراد است.

وی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور از کادر سازی برای آینده دفاع می‌کند افزود: برای مجلس مهم است که کابینه انتخاب شده قدرت حل مسئله و پیش بردن آن را داشته باشند.

این مسئول ابراز کرد: برخی از اعضای معرفی‌شده کابینه برای عموم مردم شناخته شده نیستند و ما منتظر ارائه برنامه‌ها و چگونگی اجرای برنامه‌های افراد هستیم چرا که در امر انتخاب کابینه تنها ارائه برنامه و داشتن اطلاعات از موضوعات کافی نیست و نحوه اجرای برنامه‌های هدفمند نیز در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان گفت: ما بدون شناخت و بررسی در خصوص اعضا کابینه تصمیم نمی‌گیریم و همواره چگونگی مدیریت و رفع ایرادات موجود نیز برای ما حائز اهمیت است چنانچه که برخی افراد دارای ویژگی‌های خوب و ایرادات هستند ما در تلاشیم تا تمام جوانب را در نظر بگیریم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار