کد خبر: ۷۲۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
زنجان-رئیس علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان ۷۰۰ تخت ویژه بیمارستانی دارد،گفت: تاکنون ۵۲۰ تخت ویژه بیمارستانی به بیماران کرونایی اختصاص یافته و ۵۰ درصد اشغال شده است.

به گزارش آرانیوز:پرویز قزلباش  نسبت به کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان انتقاد کرد و گفت: مردم انگار نه انگار کرونا است و به رعایت بهداشت فردی و اجتماعی بسیار بی تفاوت شدند.

وی اظهار کرد: طی روزهای گذشته رعایت پروتکل‌های بهداشتی به کمترین حد خود رسیده است و در این میان می‌طلبد مردم زدن ماسک را تقویت کنند.

رئیس علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه هر روز به تعداد بیماران کرونایی در استان اضافه می‌شود، گفت: افراد مبتلا به کرونا در استان روند صعودی به خود گرفته و این اصلاً خوب نیست.

قزلباش با بیان اینکه این استان ۷۰۰ تخت ویژه بیمارستانی دارد، تاکید کرد: تاکنون ۵۲۰ تخت ویژه بیمارستانی به بیماران کرونایی اختصاص یافته و ۵۰ درصد اشغال شده است.

وی با بیان اینکه در مجموع ۶۵ درصد از تخت‌های بیمارستانی در استان برای بیماران کرونایی اشغال شده است، ابراز داشت: روزانه به تعداد بستری بیماران کرونایی در استان افزوده می‌شود و اگر رعایت بهداشت فردی و اجتماعی تقویت نشود شاهد افزایش وحشتناک بیماران بستری در استان خواهیم بود.

رئیس علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: طی روزهای گذشته روند فوتی‌های کرونا هم در استان روند کاهشی به خود گرفته است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار