کد خبر: ۷۱۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴
همدان _ مسئول بسیج رسانه همدان گفت: امروز رسانه برای شناساندن نادرستی از درستی، مهمترین ابزاری است که انسان برای آگاهی بخشیدن به دنیای پیرامون خود و ارائه حقیقت در اختیار دارد.

به گزارش آرانیوز:، ناصر قوامی مشفق در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: انسان موحد از نخستین لحظات آغاز خلقت در این اندیشه بوده که چگونه خوبی‌ها و درستی‌ها را برای همگان روشن کند و جهان را برای زیستن به جهانی آرمانی همراه با عدالت و آزادی مبدل کند.

وی ادامه داد: در این مسیر رسانه به عنوان زبان ارائه حقیقت یکی از مهمترین ابزارهایی است که در طول تاریخ برای خروج بشریت از تاریکی‌ها به سمت نور نقش تعیین کننده‌ای ایفا کرده است.

قوامی مشفق افزود: در این میان قلم و نوشته از عظیم‌ترین نعمت‌های هدایت بشریت به حساب می آیند.

وی ادامه داد: هنگامی که خداوند به قلم در قرآن قسم می‌خورد قطعاً این ارزش والای روشنایی و آگاهی به وسیله رسانه و قلم است که مورد توجه همه مفسران قرار گرفته و امروز قلم و نویسندگی با زندگی یک خبرنگار عجین شده است، این یک نعمت بزرگی است که در اختیار خبرنگاران و اهالی رسانه است.

مسئول بسیج رسانه همدان ادامه داد: انقلاب اسلامی در مسیری متکی بر اندیشه‌ای مبتنی بر قلم و صدای آگاهی بخشی استوار بوده است و غالب شهدای بزرگ ما نظیر بهشتی، باهنر، مطهری و بسیاری از کسانی که در لباس رزم در جبهه‌های حق علیه باطل شهید شدند نیز از این قائده مستثنی نیستند.

وی با با بیان اینکه خبرنگاران جایگاه بزرگی در کشور ما دارند، افزود: مگر حسن باقری نابغه و استاد بزرگ طراحی جنگ‌های ناممکن و فاتح میدان‌های بی بازگشت از قلم و روزنامه نگاری به چنان جایگاهی نرسید که امروز ایشان را استراتژیست بزرگ جنگ در دنیا معرفی می‌کنند.

قوامی مشفق اضافه کرد: روشنایی و آگاهی بخشی تا آنجا در اندیشه انقلاب اسلامی تجلی دارد که شهید صارمی جان شیرین خود را در مسیر آگاهی در کشوری مظلوم و البته خارج از وطن در این مسیر همچون شمع برای روشنی بخشی دنیای تاریک سیاستهای کثیف سرمایه داری فدا می‌کند و قطعاً خون شهید صارمی، شهید رهبر و سایر شهدای رسانه قله‌ای است که در تراز انقلاب اسلامی قرار داد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار