کد خبر: ۷۱۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱
همدان - سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: در حال حاضر ۱۰ طرح نیمه‌کاره ورزشی در شهرستان نهاوند در حال احداث است.

به گزارش آرانیوز:سلیمان جوانمردی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته خبرنگار، اظهار کرد: طرح‌های نیمه‌کاره فعال شامل مجتمع ورزشی بانوان، استخر ورزشی، سالن ورزش باستانی و چند طرح دیگر است.

وی با اشاره به تعدادی از طرح‌های نیمه‌فعال شهرستان، گفت: یکی از طرح‌های نیمه فعال شهرستان خوابگاه مجتمع ورزشی بانوان نهاوند است که از سال ۱۳۹۰ آغاز شده و در حال حاضر دارای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و برای تکمیل نیاز به تخصیص اعتبار جدید دارد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند اضافه کرد: احداث این مکان ورزشی به مساحت یک‌هزار و ۲۰۰ مترمربع و در سه طبقه از سال ۱۳۹۰ آغاز شده است، تاکنون یک میلیارد و ۱۵۴ میلیون تومان برای این پروژه هزینه شده و در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی است.

وی با بیان اینکه با توجه اهمیت و نیاز شهرستان به این پروژه، برای ادامه تکمیل آن امسال مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان مصوب شده است، افزود: با اختصاص اعتبار جدید به زودی این پروژه فعال خواهد شد و پیمانکار اجرای نماکاری خوابگاه آغاز می‌شود.

جوانمردی سالن ورزش باستانی روستای دهفول را از دیگر طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی در سطح شهرستان عنوان کرد و افزود: این پروژه در سه طبقه و به مساحت ۶۲۰ متر مربع در سال ۱۳۹۰ آغاز شده که تاکنون ۷۳۳ میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر فعال بوده و در مرحله دیوارچینی قرار دارد، یادآور شد: این پروژه هم اکنون دارای پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی است که برای ادامه فعالیت آن در سال جاری ۵۰۰ میلیون تومان برای ادامه ساخت آن مصوب شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند به وضعیت اعتباری طرح‌های ورزشی نهاوند نیز اشاره کرد و گفت: در سال جاری ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی برای این شهرستان به تصویب رسیده که با پیگیری‌های نماینده مردم نهاوند در مجلس ۱۳ میلیارد تومان دیگر به آن اضافه شده و به ۲۲ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان رسیده است.

وی به طرح‌های در دست اقدام اشاره کرد و افزود: با توجه به وضعیت اعتبارات شهرستان، پیشنهاد احداث هفت زمین چمن مصنوعی را داده‌ایم که یک زمین آن در شهر نهاوند و مابقی در مناطق روستایی است.

جوانمردی از نوسازی چمن استادیوم شهید سلیمانی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بیش از ۳۰ سال است برای چمن این استادیوم هیچ کاری صورت نگرفته است، بنابراین با اختصاص یک میلیارد تومان کار ایجاد چمن مصنوعی در این استادیوم آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر در این شهرستان ۳۷ هیأت ورزشی فعال وجود دارد و ۱۵ ورزشکار نیز در اردوهای تیم ملی به‌سر می‌برند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار