کد خبر: ۷۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
قم- استاندار قم با اشاره به اینکه اکثر واحدهای صنعتی قم، واحدهای کوچک و متوسط هستند گفت: صنایع کوچک و متوسط استان قم در قالب خوشه‌های صنعتی حمایت و تشویق می‌شوند.

به گزارش آرانیوز:بهرام سرمست صبح سه شنبه در حاشیه هجدهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم به خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه استان قم در نزدیکی پایتخت قرار دارد، متقاضیان سرمایه گذاری زیاد هستند که نیاز بود اراضی بیشتری را به شهرک‌های صنعتی اختصاص داده شود که با کمک و توافق با ستاد اجرایی فرمان امام، این اراضی به شهرک‌های صنعتی اضافه می‌شود تا با این توسعه شهرک‌های صنعتی علاوه بر تقاضاهای جدید، پاسخگوی تقاضاها تا ده سال آینده باشند.

استاندار قم با اشاره به اینکه توسعه شهرک‌های صنعتی از اولویت‌های استان قم است، ادامه داد: امروز پروژه گاز رسانی به شهرک صنعتی الغدیر نیز عملیاتی شد و همینطور از واحدهای صنعتی که در این شهرک‌ها مستقر هستند حمایت‌های بیشتری صورت می‌گیرد.

وی افزود: یک اقدام مؤثر و چشمگیر شرکت شهرک‌های صنعتی احداث بزرگترین تولید پارچه چادر مشکی بود که عملیات اجرایی آن آغاز شده و با سرمایه گذاری مناسب پروژه در حال اجرا است و ان‌شاءالله تا یکسال آینده به بهره برداری می‌رسد.

سرمست در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: عمده صنایع استان قم از صنایع کوچک و متوسط تشکیل شده و بیشتر آنها در شهرک‌های صنعتی مستقر هستند که برای این صنایع در قالب خوشه‌های صنعتی حمایت و تشویق می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار