کد خبر: ۷۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
سمنان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، گفت: طی ۴۸ ساعت منتهی به پایان دوشنبه ۱۱۵ بیمار با تست قطعی کرونا در شهرستان‌های تابعه دانشگاه شناسایی شدند که نشان از وضعیت وخیم می‌دهد.

 به گزارش آرانیوز:نوید دانایی  با بیان اینکه متأسفانه روند شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان بسیار بحرانی و بد است، تاکید داشت: طی ۴۸ ساعت منتهی به دوشنبه (پیش از امروز) ۱۱۵ بیمار با تست کرونای مثبت در سطح شهرهای تابعه دانشگاه شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ مورد بیمار سرپایی نیز در این مدت شناسایی شده‌اند و این بسیار نگران کننده است، افزود: در روزهای بحرانی پیک پنجم کرونا قرار داریم و بارها از مردم خواسته‌ایم تا نسبت به رعایت مسائل بهداشتی بیش از گذشته جدی باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه همزمان با فرارسیدن عزاداری سرور و سالار شهیدان (ع) رعایت پروتکل‌ها ضروری است، بیان داشت: اگر کوتاهی رخ دهد بحران تشدید می‌شود.

دانایی با بیان اینکه زدن ماسک، فاصله گذاری، عدم شرکت در اجتماعات و… نکات ضروری است، گفت: جابجایی جمعیت اصلاً به صلاح نیست لذا از مردم می‌خواهیم که این روزها کمتر از خانه بیرون بیایند.

وی با بیان اینکه افراد در خطر به هیچ وجه در مراسم شرکت نکرده و عزاداری را از لحاظ رسانه‌ها و فضای مجازی، ایام ماه محرم را گرامی بدارند، گفت: اجرای پروتکل‌ها باید جدی گرفته شود وگرنه با بحران بدتری روبرو می‌شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، هم اکنون پنج شهرستان استان سمنان در وضعیت قرمز، سرخه در وضعیت نارنجی و میامی و آرادان در وضعیت زرد قرار دارند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار