کد خبر: ۷۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
ارومیه – دادستان ارومیه گفت:عامل مجرومیت دو شهروند ارومیه ای که به بهانه تذکر بدحجابی زیر گرفته شدند، دستگیر شد.

به گزارش آرانیوز:حسین مجیدی ظهر دوشنبه در واکنش به تصادف خیابان کاشانی ارومیه اظهار کرد: پس از اطلاع از وقوع تصادف عمدی در خیابان کاشانی و مجروح شدن دو نفر بانو در این حادثه فوراً دستورات لازم به بازپرس محترم صادر و اقدامات لازم برای دستگیری عامل جرم انجام شد که نهایتاً با همکاری مؤثر نیروهای انتظامی متهم متواری شناسایی، دستگیر و تحت نظر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با قاطعیت به اتهام فرد خاطی رسیدگی شده و مورد مجازات قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: اجازه خودسری و بی قانونی به کسی نخواهیم داد و هر کسی جان و مال و ناموس و امنیت مردم را به مخاطره بیاندازد به شدت با او برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی نیز با دستور ویژه برای رسیدگی به موضوع تصادف خیابان کاشانی ارومیه گفت: در پی تماس تلفنی مردمی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر زیر گرفته شدن دو خانم توسط خودرو در خیابان کاشانی شهرستان ارومیه، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۴ مدرس برای رسیدگی به موضوع، به محل اعزام شدند.

سردار مسعود خرم نیا افزود: در بررسی صحنه توسط مأموران کلانتری مشخص شد فردی به هویت معلوم با یک دستگاه پژو پرشیا ۲ نفر خانم رهگذر در خیابان را زیر گرفته و از محل متواری شده که با تلاش مأموران و مردم حاضر در صحنه، فرد متواری شناسایی و سریعاً دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه حادثه مذکور در جریان یک هنجار شکنی رخ داده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی استان قرارگرفته وبه محض وصول نتیجه متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

هر دو زن زیرگرفته‌شده نیز به نزدیکترین مرکز اورژانس منتقل شدند، حال هر دو نفر آنها نیز مساعد اعلام شده، هر چند یکی از آنها دچار آسیب‌دیدگی زیادی شده است.

در پی وقوع این حادثه نماینده ولی فقیه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان‌غربی نسبت به برخورد با متخلفان خیابان کاشانی ارومیه تاکید کرد و گفت: رفتار دیروز یک رفتار نادرست است.

حجت الاسلام بهنام دلریش، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ضمن محکوم کردن حرکت دیروز این راننده خاطی افزود: باید در مقابل رفتارهای نادرست ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم این گونه مسائل امر به معروف و نهی از منکر را زیر سوال ببرد، بیان کرد: از رسانه‌ها می‌خواهیم روشنگری کنند زیرا این گونه صحنه‌ها مربوط به امر به معروف و نهی از منکر نیست و نباید اجازه سواستفاده به برخی داده شود.

همچنین به دنبال حادثه تصادف در خیابان کاشانی ارومیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی بیانه‌ای صادر کرد، در این بیانیه ضمن محکوم کردن این اتفاق بر ضرورت پیگیری و رسیدگی جدی به موضوع، شفافیت در اطلاع رسانی روند این پرونده تاکید شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار