کد خبر: ۷۱۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
ارومیه- فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان‌غربی از فعالیت ۱۱۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در استان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:محمود صفری عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فعالیت ۱۱۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی استان افزود: این تعداد گروه‌های جهادی شامل یک هزار ۵۰۰ نفر دانشجویی بسیجی را شامل می‌شود که در عرصه محرومیت زدایی مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: طی سال جاری ۱۰ هزار بسته معیشتی و پک بهداشتی، ۲۵ هزار غذایی گرم و ۱۵۰۰ پک لوازم التحریر در استان توزیع شد و یک هزار و ۵۰۰ نفر از بسیج دانشجویی استان در مبارزه با کرونا نقش آفرینی کردند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اقدامات بسیج دانشجویی در محرومیت زدایی عنوان کرد: امسال ۴۰ مورد ساخت و مرمت خانه محروم توسط گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان انجام شد.

صفری با اشاره به تاکید بر رویکرد مسئله محوری توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: دانشجویان بسیجی باید از چهاردیواری دانشگاه خارج شوند و مشکلات استان را معرفی و از مسئولان مطالبه گری کنند.

وی با بیان اینکه جنبش‌های دانشجویی باید احیا شود، تصریح کرد: در سال جاری، بسیج دانشجویی استان با ۴۰ نفر از مسئولان استانی نشست‌های مطالبه گری دانشجویی برگزار کرد که نقطه عطفی برای احیای جنبش دانشجویی محسوب می‌شود.

صفری با تاکید بر دانشجویان گفت: امید مقام معظم رهبری جوانان هستند و جوانان بزرگ‌ترین سرمایه‌ها و موتورهای محرک هر کشور هستند و دانشجویی که در خاکریز علم قرار می‌گیرد می‌تواند پیشرفت‌های تمام جانبه‌ای را برای کشورش به ارمغان بیاورد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با اشاره به راه اندازی نهضت مسئله محوری در بسیج دانشجویی استان که مورد تاکید مقام معظم رهبری است گفت: دانشجویان با شرکت در این نشست‌ها و گفتمان‌ها، مطالبه علمی و تخصصی را از مسائل پیش روی کشور و استان خواهند داشت.

وی راه اندازی قرارگاه زن مسلمان ایرانی، برگزاری ۴۰ تریبون آزاد، مرمت ۵۰ اماکن عمومی در مناطق محروم استان، ارائه خدمات دامپزشکی در روستاهای مناطق محروم به خصوص تکاب و چالدران، تهیه ۵۰۰ نماهنگ، عکس نوشته، اینفوگرافی در زمان انتخابات را از مهمترین اقدامات بسیج دانشجویی استان در سال جاری برشمرد و از برگزاری جشنواره دانشجویان تاریخ ساز، جشنواره فرهنگی هنری ققنوس در تابستان سال جاری خبر داد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار