کد خبر: ۷۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
بوشهر- در آئینی با حضور فرماندار دشتی از خبرنگاران این شهرستان با اهدا لوح تقدیر وهدایایی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش آرانیوز:عبدالله نادری ظهر یکشنبه در این مراسم ضمن تبریک ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان اظهار داشت: علیرغم همه مشکلات و کمبودها کارهای خوبی در سطح شهرستان صورت گرفته به طوری که چندین طرح صنعتی و اشتغال زا آغاز شد.

وی افزود: برای بهبود وضعیت آب شهرستان پروژه خط انتقال آب از تنگ سدر به خورموج با اعتبار بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

نادری با بیان اینکه زیر ساخت‌های بهداشت و درمان شهرستان دشتی توسعه یافته است، گفت: شهرستان دشتی در گرفتن اعتبارات رتبه سوم استان را به خود اختصاص داده است.

وی یادآور شد: باید از ظرفیت‌های شهرستان برای تقویت خبرنگاران استفاده شود.

نادری خاطر نشان کرد: کار خبرنگاری بسیار سخت و پیچیده است و کسانی که در این عرصه وارد می‌شوند حتماً باید تجربه و علم و توانمندی آن کار را داشته باشند.

نادری با بیان اینکه در حال حاضر شرایط کرونایی شهرستان مطلوب نیست، ادامه داد: مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و اگر این کار صورت نگیرد تعداد فوتی‌های روزانه افزایش خواهد یافت.

فرماندار دشتی با تاکید بر اینکه خبرنگاران در پیشرفت شهرستان نقش بسزایی دارند، افزود: اگر پیشرفت و توسعه‌ای در شهرستان شاهد هستیم قطعاً خبرنگاران نقش داشته‌اند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار