کد خبر: ۷۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
همدان_ رئیس بنیاد نخبگان استان همدان گفت: رویداد رقابتی مسئله محور روشنا با هدف رشد و پرورش ایده های خلاقانه دانشجویان برای حل مسائل کنشگران و فعالان مرتبط با حرکت الهی اربعین برگزار می‌شود.

به گزارش آرانیوز:حمید بلالی گفت: رویداد رقابتی مسئله محور «روشنا» به همت مرکز نوآوری و اندیشکده راهبردی دانشگاه امام صادق (ع) و با حمایت بنیاد ملی نخبگان با هدف رشد و پرورش ایده‌های خلاقانه دانشجویان برای حل مسائل کنشگران و فعالان مرتبط با حرکت الهی اربعین برگزار می‌شود.

وی افزود: دانشجویان می‌توانند با تشکیل تیم‌های رقابتی و با توجه به مسائل مطرح شده در چهار محور اربعین نورانی، اربعین الهام بخش، اربعین شیرین، و بازگشت به اربعین به رقابت بپردازند.

رئیس بنیاد نخبگان استان همدان اشاره کرد: دانشجویان در مسیر رویداد علاوه بر دریافت آموزش‌های تخصصی به صورت آنلاین، با کمک خلاقیت خود به پرورش ایده، طراحی بوم کسب و کار خواهند پرداخت و آمادگی برای شرکت در مرحله نهایی رویداد به دست می‌آورند.

وی ادامه داد: در پایان تیم‌های برگزیده علاوه بر بهره مندی از مزایای ویژه برگزیدگان طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان، می‌توانند از حمایت ویژه ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار برای سه تیم با انگیزه در مرحله عملیاتی ایده بهره مند شوند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار