کد خبر: ۷۱۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
شفت- فرماندار شفت با اشاره به نقش آگاهی بخشی رسانه به جامعه، گفت: خبرنگاران باید از نفوذ کلام خود برای تعالی کشور استفاده کنند.

به گزارش آرانیوز:ابراهیم چراغی ظهر یکشنبه در جلسه تجلیل از خبرنگاران شهرستان شفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار، گفت: در عرصه خبرنگاری تأثیر حضور و قلم خبرنگار برای احقاق حقوق حقه مردم بر همگان ثابت شده است.

وی با بیان اینکه، امروز تمام فعالیت‌های خیر خواهانه و غیر خواهانه می‌تواند خوراک تبلیغاتی رسانه‌های دنیا شود، افزود: خبرنگاران نباید قدرت خود را نادیده بگیرند امروز تأثیرگذاری رسانه بر کسی پوشیده نیست.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه، رسالت آگاهی بخشی در جامعه بر دوش خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای است، گفت: خبرنگاران و رسانه‌ها با تحلیل‌ها و نقدهای سازنده می‌توانند نظام و دولت‌ها را یاری کنند.

وی به نفوذ کلام و تأثیر قلم خبرنگاران اشاره و اضافه کرد: این نفوذ کلام و تأثیر در کنار نگاه کارشناسانه باید برای تعالی و توسعه همه جانبه کشور استفاده شود.

چراغی با اشاره به برخی مشکلات خبرنگاران و فعالان رسانه، تأکید کرد: باید در راستا حل این مشکلات تلاش کنیم.

وی به درگیری کشور و استان گیلان با موج پنجم کرونا اشاره کرد و افزود: شهرستان شفت در موج پنجم آسیب‌های بسیاری دیده و بیش از ظرفیت خود شاهد بستری بیماران کرونایی است.

فرماندار شفت با بیان اینکه هم اکنون ۱۶ بیمار کرونایی در بیمارستان امام رضا (ع) شفت بستری است، گفت: شهروندان باید در کنترل این موج به کادر درمان و پرستاران کمک کنند.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، تأکید کرد: مراسم عزاداری باید با رعایت موازین بهداشتی و مصوبات ستاد مدیریت کرونا انجام شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار