کد خبر: ۷۱۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸
سنندج- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان گفت: دانش آموزان استان در سی و نهمین جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری موفق به کسب ۴۶ رتبه برتر شدند.

به گزارش آرانیوز:حجت الله نریمانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جشنواره در چهار مرحله مدرسه‌ای، منطقه‌ای، استانی و کشوری در شش بخش شامل هنرهای آوایی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای دستی و تجسمی، آفرینش‌های ادبی، بخش رسانه و فضای مجازی و بخش نقد برگزار شد.

وی افزود: در مجموع ۸۰ رشته و گرایش مختلف را شامل می‌شود که به صورت غیر حضوری برگزار شد.

نریمانی اعلام کرد: در مرحله آموزشگاهی این دوره از مسابقات ۱۷۸ هزار نفر از دانش آموزان سه دوره تحصیلی استان شرکت کردند که پس از داوری آثار در مرحله استانی در دوره متوسطه اول ۱۶۰ نفر و در دوره متوسطه دوم ۲۰۵ نفر به عنوان برگزیده استانی معرفی شدند.

وی افزود: در دوره متوسطه اول ۲۰ اثر برتر و در دوره متوسطه دوم ۱۵۰ اثر برتر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

نریمانی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: پس از داوری مرحله کشوری مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری فردا همزمان با عید سعید غدیر خم برگزار و دانش آموزان استان کردستان در مجموع با کسب ۴۶ رتبه برتر کشوری شامل شش رتبه اول، سه رتبه دوم، پنج رتبه سوم و ۳۲ رتبه برگزیده کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشتند.

معاون پرورشی و فرهنگی استان ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به تمامی دانش آموزان استان و دست اندرکاران امر، گفت: این موفقیت مرهون تلاش کلیه مسئولین اداره فرهنگی و هنری استان کردستان، شهرستان‌ها و مناطق است و امیدواریم این روند در سنوات آتی تکرار شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار