کد خبر: ۷۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
قزوین-دبیر ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران از تمدید مهلت ارسال آثار هنرمندان به این دوره تا روز ۲۵ مرداد ماه خبر داد.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین محمد حسین اسماعیلی ضمن اعلام تمدید مهلت فراخوان این رویداد هنری اظهار کرد: ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران با هدف حمایت از هنر فاخر خوشنویسی و هنرمندان و پیشکسوتان این هنر ناب ایرانی و در راستای توسعه و ارتقای جایگاه خوشنویسی در کشور به میزبانی قزوین پایتخت خوشنویسی ایران برگزار می‌شود.

اسماعیلی ادامه داد: مهلت ارسال آثار به جشنواره طبق فراخوان تا ۱۵ مرداد ماه اعلام شده بود. اما با هماهنگی‌های به عمل آمده و به دلیل استقبال جامعه هنری، دبیرخانه دوسالانه مهلت ارسال آثار را تمدید کرد و هنرمندان می‌توانند تا تاریخ ۲۵ مرداد ماه برای ارسال آثار خود اقدام کنند.

دبیر ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی توضیح داد: اعتلای بیش از پیش جایگاه هنر خوشنویسی در سطح ملی، ایجاد بستری مناسب برای عرضه و ارائه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ارزشمند هنر خوشنویسی، زمینه‌سازی رشد و بالندگی هنرمندان خوشنویسی ایران، رشد فرهنگ دیداری مردم جامعه در ارتباط با هنر خوشنویسی، توسعه و گسترش ارتباطات هنری در میان هنرمندان خوشنویس و مابین خوشنویسان و مخاطبان و رونق بخشی و توجه ویژه به ارتقا اقتصاد هنر خوشنویسی و معرفی هنرمندان از دیگر اهداف این رویداد است.

وی گفت: تا کنون هنرمندان زیادی از سراسر کشور برای شرکت در این رویداد بزرگ هنری اقدام کرده‌اند که نشان از علاقمندی و اثرگذاری این دوسالانه در حوزه خوشنویسی کشور دارد و قطعاً با مشارکت هرچه بیشتر هنرمندان این اثربخشی افزایش خواهد یافت.

وی در پایان بیان کرد: ششمین دوسالانه ملی خوشنویسی ایران از روز ۲۱ مهرماه همزمان با روز ملی خوشنویسی به میزبانی قزوین پایتخت خوشنویسی ایران برگزار خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار