کد خبر: ۷۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱
لار- رکورد بستری کرونا در بخش اورژانس بیمارستان لار شکسته شد به گونه ای که این بخش در یک شیفت هفت ساعته به ۱۱۱ بیمار مبتلا رسیدگی شد.

به گزارش آرانیوز:رئیس مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) لار ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان این مطلب، گفت: علیرغم اینکه تعدادی زیادی از پرسنل این مرکز در طول این مدت، خود نیز با این بیماری دست و پنجه نرم کرده اند، اما خوشبختانه کوچک‌ترین تأثیری در خدمت رسانی به بیماران نداشته است.

دکتر غلامرضا خدادادی با اشاره به اینکه در راستای خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر به بیماران مبتلا به کووید ۱۹، در بخش اورژانس بیمارستان، خدمات زیادی به این بیماران ارائه می‌شود، افزود: این امر موجب شلوغی بیش از حد این بخش شده، به نحوی که علیرغم راه اندازی دومین بخش اورژانس کرونا، باز هم با کمبود تخت در این بخش مواجه هستیم.

مژگان کامیاب مسئول بخش اورژانس این مرکز آموزشی درمانی هم در این باره گفت: با شروع پیک پنجم کووید ۱۹؛ رکورد بستری در بخش اورژانس بیمارستان لار شکسته شده، به نحوی که تنها در یک شیفت هفت ساعته سه شنبه ۱۲ مردادماه جاری، در این بخش به ۱۱۱ بیمار بستری، خدمت ارائه شده است.

کامیاب افزود: علاوه بر این تعداد، بیماران زیادی نیز در این روز به صورت سرپایی در این بخش مداوا شدند.

مسئول بخش اورژانس این مرکز آموزشی درمانی گفت: در روزهای گذشته نیز متأسفانه شاهد چنین آمارهای بالایی بوده ایم که در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به سرعت انتقال این ویروس نسبت به دوره‌های قبل، قطعاً با افزایش این آمارها روبرو خواهیم شد.

این مسئول از شهروندان خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حافظ سلامت خود و دیگران و ناجی کادر درمان باشند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار