کد خبر: ۷۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴
پارس آباد - فرماندار شهرستان پارس آباد از احتمال درگیری بیش از ۸۰۰ نفر مشکوک و مبتلا به کرونا در شهرستان پارس آباد خبر داد و گفت: روزانه یک هزار دوز واکسن در این شهرستان تزریق می‌شود.

به گزارش آرانیوز:ابراهیم امامی ظهر چهارشنبه در جلسه قرارگاه فرماندهی عملیات مدیریت کنترل کرونا با اشاره به تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان اظهار کرد: وضعیت کرونا در شهرستان پارس آباد قرمز است و جهت عبور از این وضعیت همکاری مردم الزامی است.

وی با اشاره به اینکه احتمال بیش از ۸۰۰ نفر مشکوک به کرونا در این شهرستان وجود دارد، اضافه کرد: مردم با تزریق واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و پرهیز از شرکت در مراسم‌ها و دورهمی‌ها از ابتلاء به این ویروس منحوس در امان باشند.

فرماندار شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح معابر به کمترین میزان کاهش پیدا کرده ادامه داد: هر واحد صنفی به عنوان یک پایگاه سلامت ایفای نقش کرده و مردم را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک دعوت کند.

امامی افزود: از فردا تیم‌های نظارتی ویژه اتحادیه‌ها و ادارات و نهادها و تیم واکنش سریع برای مقابله با هرنوع ساختارشکنی در رعایت پروتکل‌ها در معابر وارد عمل می‌شود.

وی در خصوص برگزاری مراسم ماه محرم، بیان کرد: مراسم ماه محرم طبق مصوبات کشوری و با رعایت پروتکل‌ها و تدابیر لازم بهداشتی و حفظ سلامتی مردم برگزار خواهد شد.

فرماندار شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه روزانه میانگین یک هزار دوز واکسن کرونا در پارس آباد تزریق می‌شود، عنوان کرد: خوشبختانه عملیات واکسیناسیون در مراکز بهداشتی و درمانگاه‌های شهرستان در حال انجام است و روند صعودی را در واکسیناسیون شاهد هستیم و به خاطر استقبال بالای شهروندان واکسیناسیون روزهای پنجشنبه و جمعه هم در مراکز بهداشتی و درمانگاه‌های شهرستان انجام می‌شود.

وی از تمام دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های منطقه خواست تا با قرارگاه فرماندهی عملیات مدیریت کنترل کرونا شهرستان همکاری لازم را داشته و امکانات و تجهیزات و پشتیبانی لازم را از مراکز واکسیناسیون به عمل آورند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار