کد خبر: ۷۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸
تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتور بر ادامه همکاری اخباری با این تیم تاکید کرد و گفت: او را به هیچ تیمی نخواهیم داد.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی رسانه رسمی باشگاه تراکتور، فراز کمالوند درباره مباحث مطرح شده پیرامون جدایی محمدرضا اخباری، اظهار داشت: اخباری یکی از بهترین دروازه‌بانان ایران است و باشگاه هم به هیچ عنوان با جدایی او موافقت نخواهد کرد. ما به اخباری نیاز داریم و او را به هیچ تیمی نخواهیم داد.

وی به تمجید از عملکرد دینکا آلین، مربی دروازه‌بانان تیم تراکتور در دو فصل اخیر پرداخت و افزود: آلین بهترین فردی است که ما می‌توانیم به عنوان مربی دروازه‌بان در کار فنی خود داشته باشیم. رسیدن محمدرضا اخباری به این سطح از آمادگی، مرهون تلاش‌های این مربی است و به همین خاطر به دنبال تمدید قرارداد آلین برای فصل آینده هستیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور راجع‌به اضافه شدن نفرات جدید به کادر فنی، گفت: همان‌طور که پیش از این نیز اعلام شده، یک مربی خارجی در کادر فنی حضور خواهد داشت که آخرین دور مذاکرات با او در حال انجام است و به زودی نام او را اعلام خواهیم کرد. ان‌شاءالله طی هفته آینده نیز سایر نفرات کادر فنی معرفی می‌شوند.

کمالوند با رد شایعات موجود درمورد جذب بازیکنان جدید، یادآور شد: برخی‌ها با استفاده از نام تراکتور بازار گرمی می‌کنند که حضور آنها در این تیم صحت ندارد. اگر حضور بازیکنی قطعی شود، از طریق سایت رسمی باشگاه به اطلاع عموم خواهد رسید و هر انتقالی که از رسانه رسمی باشگاه اعلام نشود، مورد تأیید نیست.

وی با بیان اینکه «از هواداران می‌خواهم توجهی به شایعات نداشته باشند»، عنوان کرد: یک سری از بازیکنان ما همچنان با باشگاه قرارداد دارند که به حضور آنها نیاز داریم و در برخی پست‌ها نیز نقاط ضعف خود را با جذب بازیکنان جدید رفع خواهیم کرد تا تیمی قدرتمند و در شأن نام تراکتور را راهی لیگ برتر کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار