کد خبر: ۷۱۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
چرا دولتمردان باید در ساعات پایانی عمر دولت تدبیر و امید، اینگونه پالس ضعف به طرف غربی- عبری ارسال کنند؟!

به گزارش آرانیوز، روحانی- 11 مرداد- در نشست با مدیران ارشد دولت تدبیر و امید در سالن اجلاس سران گفت:«اسرائیلی‌ها اسرار هسته‌ای را از کشور خارج کردند و پیش ترامپ بردند و ترامپ هم از توافق خارج شد».

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور نیز در این نشست گفت:«هیچ کس از ما نپرسید که چگونه نفت فروختید؟ ترامپ ایستاد و نگذاشت یک بشکه نفت فروخته شود و به ۱۲ نفت کش ما آسیب زده و منفجر کردند اسرائیل آدم می‌فرستاد داخل نفت کش ما و آن را منفجر می‌کرد».

این اظهارات که از موضع ضعف مطرح شده، آن هم در ساعات پایانی دولت دوازدهم و البته همزمان با اتهام زنی رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس علیه ایران به بهانه حمله به کشتی صهیونیستی، بسیار قابل است.  

اقدام تأمل برانگیز دولت روحانی در بزرگ‌نمایی توان اسرائیل/ ارسال پالس ضعف در آخرین ساعات دولت تدبیر و امید!

بزرگنمایی توان اسرائیل توسط مقامات ارشد دولت دوازدهم در حالی است که در روزهای گذشته مدیرکل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات اعلام کرد:«با رصد و کنترل اطلاعاتی خارج از مرزها و اقدامات گسترده اطلاعاتی عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شبکه‌ای از عوامل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) به همراه محموله سنگین سلاح و مهمات پس از ورود از مبادی مرزی غرب کشور دستگیر شدند».

وی با بیان اینکه عوامل موساد قصد داشتند از این تجهیزات در جریان اغتشاشات شهری و ترور بهره برداری کنند؛ تصریح کرد:«رژیم صهیونیستی در مقطع برگزاری انتخابات نیز در چند نوبت قصد انجام اقدامات خرابکارانه در نقاط مختلف کشور داشت که با اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان (عج) از انجام این خرابکاری‌های تروریستی جلوگیری به علم آمد و ضربه‌ای کاری به شبکه تروریستی موساد در منطقه وارد شد».

اقدام تأمل برانگیز دولت روحانی در بزرگ‌نمایی توان اسرائیل/ ارسال پالس ضعف در آخرین ساعات دولت تدبیر و امید!

در روزهای گذشته همچنین شبکه‌ ۱۱ تلوزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به جاسوسی کارمند وزارت خارجه رژیم اسرائیل برای ایران، این مسئله را یک شکست اطلاعاتی بزرگ برای این رژیم نامید.

سوم مرداد سالجاری نیز عبدالله دوم پادشاه اردن در گفتگویی با شبکه سی ان ان اعلام کرد جنگ اخیر در غزه زنگ هشداری برای همگان (جریان های طرفدار سازش و اسرائیل) است، به ویژه که قدرت اسرائیل و پیشرفت‌های اقتصادی و فن‌آوری اش تنها پوشش و چهره‌ای بسیار شکننده از این ساختار محسوب می‌شوند.

عبدالله دوم که با فرید زکریا مجری معروف سی ان ان گفتگو کرده تاکید کرد: اسرائیل یک ویترین بسیار شکننده از قدرت و توانمندی دارد، جملاتی که کارشناسان آن را نوعی اعتراف به پوشالی بودن قدرت رژیم صهیونیستی تفسیر کردند.

اکنون اسرائیل درگیر مشکلات عدیده در خاک سرزمین های اشغالی و همچنین در سطح منطقه است. رژیمی که از ترس به دور خود دیوار کشیده و حتی توانایی مقابله با «بادبادک های آتش زای» جوانان فلسطینی را هم ندارد.

اقدام تأمل برانگیز دولت روحانی در بزرگ‌نمایی توان اسرائیل/ ارسال پالس ضعف در آخرین ساعات دولت تدبیر و امید!

رژیم جعلی اسرائیل که مدعی داشتن مجهزترین تسلیحات نظامی در دنیاست اکنون حتی از «بادبادک های آتش زای» جوانان فلسطینی وحشت دارد و این بادبادک ها به کابوسی برای سران این رژیم تبدیل شده است. صهیونیست‌ها تاکنون برای مقابله با بادبادک‌های آتشین کاغذی که وارد آسمان سرزمین‌های ‌اشغالی می‌شوند، راهی نیافته‌اند.

شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی چندی پیش به نقل از یک مسئول نظامی اسرائیلی اعلام کرد: «ارتش اسرائیل با پرتاب کنندگان بادبادک‌های آتشین برخورد خواهد کرد، چرا که این بادبادک‌ها مانند موشک بوده و پدیده‌ای خطرناک به شمار می‌روند».

اقدام تأمل برانگیز دولت روحانی در بزرگ‌نمایی توان اسرائیل/ ارسال پالس ضعف در آخرین ساعات دولت تدبیر و امید!

رژیم اسرائیل که پیش از این شعار «از نیل تا فرات» را مطرح کرده بود، حالا از وحشت و ترس، به دور خود دیوار کشیده است و ناکارآمدی گنبد آهنین این رژیم نیز بارها ثابت شده است.

حال سوال اینجاست که چرا دولتمردان باید در ساعات پایانی عمر دولت تدبیر و امید، اینگونه پالس ضعف به طرف غربی- عبری ارسال کنند؟!

آقای روحانی در ابتدای دولت تدبیر و امید در سال 92 مدعی شد که «خزانه کشور خالی است»؛ وی و معاون اول دولت اکنون با ادبیاتی مشابه، با کوچک نمایی توان کشور و بزرگنمایی توان دشمن، همان پالس را به دشمنان ملت ایران ارسال کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار