کد خبر: ۷۱۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳
خرم‌آباد- وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه آزادراه خرم‌آباد- بروجرد- اراک محور توسعه لرستان قلمداد می‌شود، گفت: این پروژه اولین آزادراه ۶ خطه کشور است.

به گزارش آرانیوز:محمد اسلامی عصر امروز دوشنبه در حاشیه افتتاح پروژه آزادراه خرم آباد- بروجرد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه افتتاح آزادراه خرم آباد- بروجرد را به مردم لرستان تبریک می گویم، اظهار داشت: از ۱۵ مردادماه با تکمیل کارهای باقی مانده‌ای که نیاز است این پروژه به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه موضع حائز اهمیت این است که این ۶۷ کیلومتر بالغ بر ۵ هزار میلیارد ارزش سرمایه گذاری دارد، تصریح کرد: این پروژه ۴۰ دقیقه مسیر را کوتاه می‌کند و با حذف گردنه‌های زاغه و رازان و چالان چولان یک مسیر امن و ایمن ایجاد می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه آزادراه خرم آباد- بروجرد اولین آزادراه ۶ خطه است، تونل بزرگ سه کیلومتری ۶ خطه در آن ایجاد شده است و محور توسعه برای لرستان قلمداد می‌شود، یادآور شد: ادامه این آزادراه در مسیر بروجرد- اراک ۶۸ کیلومتر است و کنار گذری که به سمت جنوب می‌رود نیز ۴۰ کیلومتر است و در مجموع این ۱۰۸ کیلومتر پروژه باقی مانده نیز از سوی قرارگاه خاتم اجرا می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار