کد خبر: ۷۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
قزوین-مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد استان قزوین گفت:طی سه ماه نخست سال جاری ۳۰درصد از صدقات جمع آوری شده در استان قزوین به حل مشکل مسکن محرومان و نیازمندان اختصاص یافته است.

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین رضا کارگر بیان کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد مدیریت مناسب و استفاده بهینه از کمک‌های مردمی در سرفصل‌های خدمتی است.

وی ادامه داد: البته کمک‌های مردمی که با عناوین خاص ارائه می‌شود در همان زمینه که نیکوکار اهدا کرده است، صرف می‌شود.

مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: تمامی صدقات و کمک‌های مردمی در سرفصل‌های مختلف برای نیازمندان هزینه می‌شود و هزینه‌های اداری و عملیاتی این نهاد هم از محل اعتبارات دولتی تأمین می‌شود.

وی افزود: طی سه ماهه نخست سال جاری بیش از ۲۷ میلیارد ریال صدقه از حدود ۱۲۶ هزار صندوق صدقه جمع آوری شده و همه صدقه جمع آوری شده همچون سایر کمک‌های مردمی برای نیازمندان داخل استان صرف شده است.

کارگر عنوان کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری از این میزان صدقه جمع آوری شده ۳۰ درصد برای حل مشکل مسکن محرومان و نیازمندان اعم از پرداخت اجاره، کمک هزینه ساخت و کمک به نوسازی و بهسازی مسکن نیازمندان اختصاص یافته است.

مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: ۵۸ درصد از صدقه جمع آوری شده برای امر ازدواج، درمان بیماران نیازمند، تأمین لوازم ضرروی زندگی و کمک‌های موردی اختصاص یافته است.

وی اظهارکرد: ۱۲ درصد از صدقه جمع آوری شده نیز برای کمک‌های فرهنگی به هشت هزار و ۵۰۰ دانش آموز، دانشجو و طلبه تحت حمایت اعم از کمک هزینه تحصیلی، کمک هزینه شهریه و خدمات فرهنگی، آگاه سازی و آموزش مهارت‌های زندگی برای مدجویان بوده است.

کارگر یادآورشد: امیدواریم با کمک‌های بیشتر مردمی بتوانیم در عرصه خدمت گزاری به نیازمندان و محرومان شاهد ارتقای کمی و کیفی باشیم از این رو پیشنهاد می‌کنیم مردم خیر و نیکوکار استان برای تسهیل در ارائه کمک‌های خود و همچنین تسریع در جمع آوری این کمک‌ها از کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* استفاده کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار