کد خبر: ۷۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
زنجان-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: طی دو سال گذشته، برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیشتر مسجد و محله محور بوده است.

به گزارش آرانیوز:حجت‌الاسلام علی ناصر ظهر دوشنبه در جلسه گرامیداشت چهل و یکمین سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محل دفتر امام جمعه زنجان، به ۱۲ مرداد سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: برای هماهنگی برنامه‌های مذهبی و ملی کشور به دستور امام خمینی (ره) این نهاد تشکیل شده است.

وی اظهار کرد: برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیشتر مسجد و محله محور در طی دو سال گذشته برگزار شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه بسیاری از برنامه‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا محدود و یا تعطیل شده است، گفت: کرونا فرصتی شد تا در فضای مجازی برنامه‌های موضوع و محتوا محور مورد توجه بوده و در صورت مساعد بودن شرایط نیز برخی برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

ناصر با بیان اینکه جشن ۲۲ بهمن در سال گذشته و عید غدیر امسال نیز به صورت موتوری و خودرویی با حضور گسترده مردم بدون برگزاری تجمع برگزار شد ابراز داشت: امسال هم برنامه‌ها در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: پس از پیروزی انقلاب نهادهای متعددی در تشکیل شد و رویکرد این مجموعه برنامه‌های مسجد محور بود ولی از زمان شیوع ویروس کرونا تلاش شد تا برنامه‌ها در فضای مجازی مدیریت شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه حفظ سلامت مردم اولویت اصلی این مجموعه است، تاکید کرد: مبنای فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به سمت تبلیغات شهری و نصب بنرهای مرتبط با موضوعات ملی و مذهبی سوق گرفت.

ناصر گفت: کرونا فرصتی فراهم کرد تا تبلیغات محتوا محور در این فضا تبلیغ شود و برخی برنامه‌ها نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری برگزار شد.

وی تصریح کرد: برخی دستگاه‌ها همکاری خوبی با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی داشتند و همراهی بیشتر دیگر ارگان‌ها را بیشتر داشته باشیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار