کد خبر: ۷۱۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
زنجان-نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان یک هزار و ۵۰۰ هیئت مذهبی دارد، گفت: مراسم ویژه ایام محرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود.

به گزارش آرانیوز:آیت الله علی خاتمی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد شئون فرهنگی در محل دفتر امام جمعه زنجان، با اینکه استان زنجان یک هزار و ۵۰۰ هیئت مذهبی دارد، گفت: مراسم های ویژه ایام محرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود..

وی بر لزوم برگزاری عزاداری‌ها در ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تاکید کرد و ابراز داشت: برنامه‌ها باید در فضای باز برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه باید از زندگی امام حسین (ع) الگو بگیریم، گفت: برگزاری مراسم در این شرایط درست نیست چرا که امام حسین این را نمی‌خواهد.

خاتمی تاکید کرد: نیروی انتظامی استان زنجان باید در برگزاری هر چه منظم و با امنیت برنامه‌های محرم بیشتر تلاش کند و هیئت‌های مذهبی بیشتر نسبت به شرایط کرونا توجیه کنند.

وی با بیان اینکه چند بار در شرایط خوب کرونا نماز جمعه در مصلاهای زنجان برگزار شد، ابراز داشت: اقامه نماز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و روحانیون مساجد در شرایط کرونا بدترین شرایط را داشتند و مظلوم واقع شدند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تصریح کرد: افراط و تفریط در برنامه‌های عزاداری نباشد و برنامه‌ها در شان امام حسین برگزار شود و برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد تا سلامت مردم تهدید نشود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار