کد خبر: ۷۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
بیرجند- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به شناسایی ۴۶۶ بیمار جدید کرونایی در خراسان جنوبی طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: چهار نفر نیز بر اثر ابتلاء به کرونا فوت کردند.

به گزارش آرانیوز:محمد دهقانی فیروز آبادی ظهر دوشنبه  اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا در خراسان‌جنوبی ۶۷ هزار و ۸۳۶ آزمایش انجام شده که از این تعداد ۴۳ هزار و ۵۹۵ آزمایش منفی و ۲۴ هزار و ۲۴۱ آزمایش مثبت بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۲ آزمایش و تست کرونا انجام شده است، بیان‌کرد: با این آزمایش‌ها ۱۵۵ بیمار جدید کرونایی شناسایی شده که ۵۰ بیمار بستری و ۱۰۵ مورد نیز سرپایی بوده‌اند.

دهقانی فیروزآبادی گفت: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۹۴۰ آزمایش سریع در خراسان‌جنوبی انجام شده است که از این تعداد نیز ۳۱۱ مورد مثبت بوده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۳۳۷ بیمار تنفسی در بیمارستان‌های خراسان‌جنوبی بستری هستند که ۱۹۴ مورد آنان مبتلا به کرونا و ۱۹ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه حال ۵ نفر از بیماران وخیم است، گفت: تاکنون در خراسان جنوبی ۲۳ هزار و ۸۴ نفر بهبودی یافته و یا دوران قرنطینه خانگی را سپری می‌کنند.

دهقانی فیروزآبادی یادآور شد: با فوت چهار نفر دیگر از هم استانی‌های خراسان‌جنوبی تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در استان ۹۶۳ نفر رسید.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار