کد خبر: ۷۱۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴
اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه واکسیناسیون در مراکز تجمیعی شهرستان در حال انجام می باشد گفت: تاکنون ۶۸ هزار دوز واکسن کرونا در اسلامشهر تزریق شده است.

به گزارش آرانیوز:مسعود مرسلپور ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان با توجه به روند صعودی مراجعه و بستری بیماران ناشی از کرونا بسیار ضروری است.

مرسلپور افزود: متوسط رعایت پروتکل‌های بهداشتی کاهش یافته و موج پنجم بیماری کرونا نیز با شدت در حال افزایش است که این موضوع بسیار نگران کننده است.

وی در ادامه عنوان داشت: از تمامی اقشار بویژه بازاریان و اصناف تقاضا دارم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراهی بهتری داشته باشند باید دستورالعمل‌های بهداشتی به خوبی رعایت شود تا شاهد نزولی شدن روند ابتلاء باشیم.

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: ویروس کرونا ممکن است توسط افرادی که به ظاهر سالم هستند، در مهمانی‌ها و دورهمی های خانوادگی منتقل شود بنابراین باید برای حفظ سلامتی و جان عزیزانمان از برپایی میهمانی‌های خانوادگی پرهیز کنیم.

مرسلپور با اشاره به اینکه واکسیناسیون در مراکز تجمیعی شهرستان در حال انجام می‌باشد گفت: تاکنون ۶۸ هزار دوز واکسن کرونا در اسلامشهر تزریق شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار