کد خبر: ۷۱۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
بوشهر - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: به مناسبت ۲۶ مرداد ماه، آزادگان استان بوشهر تجلیل می‌شوند.

به گزارش آرانیوز:، سرهنگ علیرضا غریبی ظهر دوشنبه در نشست مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: ۲۶ مرداد ماه روز تجلیل از آزادگان است؛ انسان‌های بزرگی که اسیر شدند اما تسلیم نشدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر افزود: در این راستا مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز ۸ سال دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی خاطرنشان کرد: همه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با رشادت و اقتدار در جنگ تحمیلی حماسه آفریدند و در این راستا آزادگان نقش مهم و ویژه‌ای داشتند.

سرهنگ علیرضا غریبی با بیان اینکه استان بوشهر ۴۲۰ آزاده در هشت سال دفاع مقدس دارد خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی و لغو برنامه‌های تجمیعی، از همه آزادگان استان بوشهر تجلیل می‌شود.

وی با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی بیان کرد: راه این آزادگان افتخارآفرین و الگو مقاومت برای آحاد جامعه است زیرا در سال‌ها اسارت در اردوگاه‌های رژیم بعث عراق دست از آرمان‌های خود برنداشتند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار