کد خبر: ۷۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲
کرمانشاه- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: افراد بالای ۵۵ سال در این استان برای تزریق واکسن کرونا ثبت نام کنند.

به گزارش آرانیوز:ابراهیم شکیبا  اظهار کرد: متولدین سال ۱۳۴۵ و قبل از آن در شهرهای استان کرمانشاه نسبت به ثبت نام در سامانه نوبت‌دهی تزریق واکسن کرونا به نشانی salamat.gov.ir اقدام کنند.

وی افزود: واجدین شرایط برای ثبت نام در سامانه واکسیناسیون علیه ویروس کرونا باید با تلفن همراه یا کامپیوتر به این سایت مراجعه و پس از انتخاب استان، ورود کد ملی و شماره تلفن همراه، شهر محل سکونت خود را انتخاب کرده و بلافاصله فهرست پایگاه‌های تزریق واکسن آن شهر نمایش داده شده که در هر پایگاه نخستین روزی که نوبت خالی وجود داشته باشد، نمایش داده می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه برای واکسیناسیون علیه ویروس کرونا نیازی به انتظار برای دریافت نوبت نیست، تصریح کرد: واجدین شرایط یکی از پایگاه‌ها را انتخاب و روز و ساعت تزریق واکسن کرونا را تعیین می‌کنند.

به گفته شکیبا افراد ۵۵ سال به بالا برای ثبت نام نوبت نخست تزریق واکسن کرونا نیازی به داشتن پرونده بهداشت ندارند.

واکسیناسیون مشاغل پر خطر علیه ویروس کرونا در کرمانشاه

وی با اشاره به واکسیناسیون تمامی گروه‌های ابلاغی از طرف وزارت بهداشت در استان کرمانشاه در هفته جاری افزود: کارکنان بانک‌ها، خبرنگاران، رانندگان حمل و نقل درون شهری، اساتید دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، قضات و پرسنل دادگستری، معلمان و زندانیان و پرسنل زندان‌ها واکسن کرونا را تزریق می‌کنند.

شکیبا بیان کرد: واکسیناسیون گروه‌های مذکور با همکاری سازمان‌های مربوطه در مکان‌های مورد نظر این سازمان‌ها توسط نیروهای بهداشتی و با نظارت کامل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انجام می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به ویژگی‌های محل واکسیناسیون گفت: این اماکن باید فضای مناسب و بزرگ، دارای تهویه و امکانات و زیرساخت‌های لازم از جمله اینترنت، کامپیوتر، یخچال باشند.

نظرشما
پربازدیدها