کد خبر: ۷۱۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
سنندج- امام جمعه سنندج گفت: انتظار داریم رفع مشکلات معیشتی مردم جزو اولویت های دولت جدید باشد چرا که همه از خلف وعده دولتمردان ناراحت هستند.

به گزارش آرانیوز:ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: تحریم‌های گسترده دشمنان و شرایط کرونایی موجب بروز مشکلات معیشتی برای مردم شده است و در کنار این مشکلات متأسفانه شاهد خلف وعده‌هایی هم از سوی دولت مردان تدبیر و امید بودیم که موجب ناراحتی مردم شده است.

وی افزود: نظارت ضعیف بر بازار به ویژه در حوزه مسکن موجب افزایش قیمت مصالح ساختمانی و گران شدن بازار مسکن و فشار به خانوارها شده است.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: انتظار داریم دولت جدید با نظارت درست بر بازار برای رفع مشکلات معیشتی مردم تلاشی ویژه داشته باشند و استان‌های محروم همچون کردستان را در اولویت قرار دهند.

امام جمعه سنندج در ادامه سخنان خود از مشکلات معیشتی به عنوان عاملی مهم در بروز آسیب‌های اجتماعی یاد کرد و گفت: متأسفانه در چند ماه اخیر شاهد افزایش مشاجرات خانوادگی هستیم که باید با سعه صدر کنترل شود.

ماموستا رستمی افزود: جان و مال مسلمانان حرمت دارد و باید با افرادی که موجب ناامنی اجتماعی می‌شوند برخورد کرد.

امام جمعه سنندج در ادامه سخنان خود از ثبت منظر فرهنگی هورامان به عنوان افتخاری بزرگ برای مردم کردستان یاد کرد و گفت: باید این مهم زمینه ساز حفظ شاخصه‌های فرهنگی و توسعه منطقه شود.

ماموستا رستمی اظهار کرد: امنیت ایران اسلامی محور توسعه همه جانبه بوده و در این راستا قدردان خدمات و تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی هستیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار