کد خبر: ۷۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰
قزوین-استاندار قزوین گفت: وقتی همه طیف سلیقه‌ها و نظرات با وحدت کنار هم قرار بگیرند قطعاً توفیق پیشرفت رقم می‌خورد.

به گزارش آرانیوز:هدایت الله جمالی پور در جلسه شورای معادن استان قزوین که نیمروز شنبه در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: زمانی که در خصوص مسئله‌ای در سطح کشور تصمیم گیری می‌شود قطعاً مخالف و موافقانی دارد، با این وجود باید توجه داشته باشیم که هیچکس نمی‌خواهد با تصمیم خود به کشور آسیب برساند و قطعاً همه تصمیمات در جهت عزت و پیشرفت کشور اتخاذ می‌شود.

استاندار قزوین ادامه داد: باید بپذیریم دانش ما در خصوص موضوعات مختلف به محیط و دریافت ما از موضوع و نیز دانشی که در هر زمینه‌ای وجود دارد محدود می‌شود و ممکن است این دانش منتج به نتیجه شود و یا به عللی خروجی مورد نظر ما را نداشته باشد. همه تلاش‌ها همواره در جهت خیر جامعه بوده و هیچ مدیری نمی‌خواهد به محیط و کشور آسیب برساند.

این مسئول عنوان کرد: کاه‌ی فضای کشور بحران آلود است و در تصمیم گیری باید به نوعی عمل شود که علاوه بر سودآوری دشمن نتواند از اقدام ما سو استفاده کند، همچنین نباید اقدامی صورت بگیرد که در جامعه یاس و ناامیدی رخ دهد.

وی تاکید کرد: همه ما در کشتی جمهوری اسلامی ایران قرار داریم، نباید به بدنه کشتی آسیب برسانیم و یا آن را از مسیر خارج کنیم چرا که آسیب وارد آوردن به کشتی در واقع آسیب زدن به خود ما است، تجربه نشان داده است آسیب‌ها قابلت همه گیری دارند لذا به جای غبارآلود کردن فضا باید با امید به آینده حرکت کنیم، چالش‌ها همواره وجود دارند و معاندان و دشمنان بین المللی ایران اسلامی هرگز دست از تلاش بر نمی‌دارند و با رفتن یک مجموعه و بر سر کار آمدن یک دولت جدید هم متأسفانه کارشکنی‌ها ادامه دارد بنا بر این باید بتوانیم در سختی و تهدیدها فرصت رشد پیدا کنیم.

جمالی پور تبیین کرد: تجربه ۴۲ ساله ایران اسلامی به ما می‌گوئید همواره چالش‌های زیادی پیش روی ما است ولی برای آبیاری نهال امید در جامعه باید موفقیت‌ها را با جلوه بیشتری ارائه کرد.

استاندار قزوین مطرح کرد: برای توفیق دولت در آینده باید با همراهی و وحدت عمل کنیم و از اختلاف بپرهیزیم، کار خود باید نشان داده شود و تصمیم غلط هم باید مورد نقد قرار بگیرد تا دولت آینده بتواند با عملکرد بهتری به مردم خدمت کند، وقتی همه طیف سلیقه‌ها و نظرات با وحدت کنار هم قرار بگیرند قطعاً توفیق رقم می‌خورد.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما همواره در حال آزمون و خطا و آموزش هستیم چرا که جهان پیرامونی ما هم همواره در حال دگرگونی است.

وی در خصوص برداشت از ذخایر معدنی استان با اشاره به این موضوع که استان قزوین دارای ظرفیت بالایی در معادن معدنی است گفت: معادن معدنی استان قزوین یک ظرفیت بزرگ و یک فرصت برای رشد است که باید با دقت و با بهترین تصمیم گیری ها باید تعیین تکلیف شوند.

استاندار قزوین در خاتمه گفت: روزی که ایران اسلامی در قله‌های پیشرفت بدرخشد دور نیست، آیندگان ما از تجربیات گذشته بهره کی برند و امیدواریم با همدلی هر چه بیشتر بتوانیم برای توسعه و پیشرفت کشور اقدام کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار