کد خبر: ۷۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷
قزوین- معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: در هفته گذشته روند واکسیناسیون سرعت گرفته است و تا این لحظه بیش از ۱۵ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال استان علیه کرونا واکسینه شده‌اند.

به گزارش آرانیوز:صبح شنبه جلسه فوق العاده کمیته واکسیناسیون ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس کمیته واکسیناسیون و با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان و دیگر مسئولان در دفتر معاونت سیاسی استانداری تشکیل شد.

در این جلسه ضمن ارائه گزارش از روند واکسیناسیون توسط مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان، رئیس کمیته واکسیناسیون کرونا استان قزوین بیان کرد: روند واکسیناسیون در هفته گذشته شتاب بسیار خوبی به خود گرفت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اذعان کرد: تا این لحظه بیش از ۱۸۶ هزار دوز واکسن به جمعیت بالای ۱۸ سال استان تزریق شده است که ۱۵ درصد کل جمعیت استان را شامل می‌شود.

حبیبی مطرح کرد: بیش از ۵۰ درصد جمعیت فرهنگیان استان و ۸۰ درصد از خبرنگاران طی دو روز گذشته واکسن دریافت نموده‌اند.

جانشین ستاد مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا استان قزوین یادآور شد: زندانیان استان نیز واکسن ضد کرونا دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: رانندگان تاکسی و اتوبوسرانی استان قزوین نیز طی امروز و فردا واکسیناسیون می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین یادآور شد: رانندگان حمل و نقل درون و برون شهری، پلیس راهور، آتش نشانان، اساتید و هیأت علمی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، کارکنان پست، مراکز پلاک گذاری خودروها و کارکنان سکوهای بنزین و گاز در اولویت بعدی قرار دارند که طی چند روز آینده دوز اول واکسن را دریافت خواهند کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار