کد خبر: ۷۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
زابل - نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت های بهداشتی و درمانی منطقه سیستان با توجه به شیوع موج جدید ویروس کرونا باید هر چه سریعتر تکمیل شود.

به گزارش آرانیوز:حبیب الله دهمرده ، اظهار داشت: پیگیری تکمیل زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی منطقه سیستان در دستور کار قرار دارد و در این خصوص رایزنی‌های لازم با وزیر بهداشت انجام شده است.

وی با تاکید بر تکمیل بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان زابل گفت: فعالیت بیمارستان‌های شهرستان‌های زهک، هامون و هیرمند با تجهیزات کامل و با حضور پزشکان متخصص یکی از خواسته‌های مردم است.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع راه اندازی دانشکده بهداشت در شهرستان هامون از سال‌ها پیش مطرح شده اما تا کنون اقدام مؤثری در این خصوص انجام نشده است.

وی یا تاکید بر احداث دانشکده‌های بهداشت در منطقه سیستان تصریح کرد: با احداث این دانشکده‌ها نیروهای بومی نیاز منطقه را برطرف می‌کنند.

دهمرده با اشاره به اینکه، در شهرستان زهک نیز باید دانشکده‌های پرستاری و مامایی و پیراپزشکی احداث شود، گفت: برای احداث این مراکز ردیف بودجه اختصاص یافته است.

وی با تاکید بر پذیرش دانشجو در مقطع دکتری در دانشکده علوم پزشکی زابل، افزود: رشته‌های دندانپزشکی مقطع دکتری و ساخت پروتز دندانی مقطع کارشناسی شهرستان زابل به تصویب رسیده اما هنوز پذیرش دانشجو در آنها انجام نشده است که می‌طلبد مسئولان امر کار پذیرش دانشجو را در مهر ماه امسال آغاز کنند.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای ماندگاری اعضای هیأت علمی و متخصصین علوم پزشکی شهرستان زابل، نیازمند احداث مجتمع رفاهی و مسکونی با تجهیزات کامل هستیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار