کد خبر: ۷۱۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰
زنجان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: طرح واکسیناسیون فرهنگیان در استان زنجان از ۱۵ تیرماه سالجاری آغاز شده و تا ۲۰ مرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش آرانیوز:پرویز قزلباش  با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا در استان به خوبی جلو می‌رود، گفت: بیش از ۶۷ درصد از افراد بالای ۶۰ سال در استان واکسینه شدند.

وی با بیان اینکه طرح واکسیناسیون رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل بار شهری در استان زنجان آغاز شده است، اظهار کرد: در مرحله سوم واکسیناسیون عمومی علیه کرونا فرهنگیان و اساتید دانشگاه‌ها، نیروهای مسلح و رانندگان تاکسی و اتوبوس علیه کرونا واکسینه می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: واکسیناسیون فرهنگیان از ۱۵ تیرماه سالجاری آغاز شده و تا ۲۰ مرداد ماه ادامه دارد.

قزلباش با بیان اینکه سایر مشاغل تا نیمه شهریور ماه باید واکسینه شوند، تاکید کرد: زنجان در تزریق واکسن کرونا در سطح کشور عملکرد بسیار خوبی دارد.

وی با بیان اینکه از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۲۸ هزار و ۱۰۶ نفر به علت ابتلا و یا مشکوک بودن به این ویروس در مراکز درمانی استان نمونه برداری یا بستری شدند، ابراز داشت: از مجموع بیماران مبتلا به این ویروس هم تا به امروز هشت هزار و ۳۶۲ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان یاد آورشد: در استان زنجان هم اکنون ۳۰۰ نفر به علت ابتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی بستری هستند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار