کد خبر: ۷۱۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۸
اهواز- مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری از سفر هیئتی از مدیران کل استانداری به شهرهای دچار تنش آبی برای رسیدگی به مشکلات مختلف خوزستان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:حبیب‌الله فضل‌الله پور پیش از ظهر امروز در نشستی در فرمانداری شادگان از سفر هیئتی از مدیران کل استانداری به شهرهای دچار تنش آبی به نمایندگی از استاندار خوزستان به منظور رسیدگی به مشکلات کشاورزان و دامداران خسارت‌دیده و مناطق مختلف این استان خبر داد.

وی افزود: پیرو دستور استاندار خوزستان برای حضور میدانی در مناطق دچار تنش آبی و رسیدگی به مشکلات مردم خوزستان، هیئتی متشکل از ادارات کل سیاسی، امور روستایی، امور شهری و دفتر فنی استانداری به شهرستان‌های دچار تنش آبی شامل شهرستان‌های دشت آزادگان، حمیدیه، شادگان و هویزه سفر کردند.

وی فضل‌الله پور ادامه داد: در جریان سفر به شهرستان‌ها نشست‌های مختلف با شیوخ، بزرگان، متنفذان و اعضای شوراهای شهر و روستا برگزار شده و مجموعه اقدامات استاندار خوزستان و مصوبات هیئت دولت برای جبران خسارات وارده به کشاورزان به سمع و نظر آنها رسانده شده است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان اظهار کرد: همچنین در جریان این سفرها از تعدادی از پروژه‌های کلیدی آب‌رسانی بازدید شد و راهکارهای لازم به منظور تسریع در اجرای پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

فضل‌الله پور بیان کرد: این هیئت در روزهای آینده به شهرهای دیگر که در شرایط تنش آبی هستند، سفر می‌کنند و به مشکلات مردم به صورت میدانی و نشست با بزرگان و شیوخ رسیدگی خواهد شد.

وی گفت: با تأکید استاندار خوزستان این سفرها در روزهای آینده به دیگر شهرستان‌های دچار تنش آبی و با هدف دیدار چهره به چهره با مردم، شیوخ و بزرگان و ارائه گزارش اقدامات برای تألیف قلوب و رسیدگی به مشکلات و مسائل کشاورزان و دامداران خسارت دیده ادامه خواهد دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار