کد خبر: ۷۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷
ماهشهر- سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: مرغ و سیمان نباید گران‌تر از شهرهای دیگر به دست شهروندان برسد.

به گزارش آرانیوز:فریدون بندری ظهر امروز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ماهشهر اظهار کرد: مشکلات اقتصادی موجود که کشور با آن درگیر است باعث فشار به مردم شده و بنا به فرمایش صریح مقام معظم رهبری امروز اولویت معیشت مردم است که همه مسئولان موظف هستند برای کاستن این فشار تمام تلاش خود را به کار ببرند.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر تأکید کرد: افزایش نظارت‌ها بر بازار و کنترل قیمت‌ها یکی از راه‌های کاهش فشار اقتصادی به شهروندان است و دستگاه‌های متولی نباید در این راستا از هیچ تلاش و کوششی فروگذاری کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر افزود: قیمت عرضه شده مرغ و سیمان در شهرستان یکی از معضلات و مشکلات موجود است که باید برای رفع آن تلاش شود و با قیمت مصوب به دست مصرف‌کنندگان برسد.

بندری ادامه داد: در این رابطه ادارات صمت بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) باید برای جذب روزانه ۱۰ تن مرغ برای توزیع در بندر ماهشهر و پنج تن در بندر امام خمینی (ره) تلاش کنند و برای بحث سیمان نیز باید بازرسی‌های روزانه صورت بگیرد.

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر تأکید کرد: رسیدگی دیر به تخلفات صنفی در شهرستان از عوامل اصلی گرانی‌ها و بی‌ثباتی قیمت‌هاست که این رویه باید دچار تغییر و تحول شود و اداره تعزیرات حکومتی پرونده‌های صنفی را با اولویت مورد رسیدگی قرار دهد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار