کد خبر: ۷۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲
شهریار- شهردار شهریار با اشاره به احداث ۲ پروژه احداث ساختمان کلانتری در ۲ محله شهریار گفت: زیرساخت های امنیتی شهریار بر اساس تراکم جمعیتی نیازمند توسعه است.

به گزارش آرانیوز:بهروز کاویانی در حاشیه بازدید از ۲ پروژه احداث ساختمان کلانتری در محله جعفریه و ضلع جنوبی چهارراه محمدآباد شهریار اظهار داشت: ایجاد احساس امنیت برای شهروندان، از مهمترین مقوله‌های مدیریت شهری است لذا با توجه به توسعه محدوده شهری و تراکم جمعیتی در شهر شهریار، ضروری است زیر ساخت‌های امنیتی نیز افزایش یابد.

کاویانی در ادامه بر افزایش رشد فیزیکی پروژه تاکید کرد و افزود: ردیف‌های اعتباری برای ساخت این ۲ پروژه مهیا است لذا سرعت عملیات عمرانی باید افزایش یابد تا رضایت مندی نسبی شهروندان از بدنه شهرداری بیش از پیش محقق شود.

وی اعتبار فاز اولیه هر پروژه را ۳۷ میلیارد ریال عنوان داشت و گفت: پیش بینی می‌شود، تکمیل و تجهیز هر کدام از پروژه‌ها بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال هزینه در بر داشته باشد، که مابقی اعتبار در فاز دوم با مصوبه شورای اسلامی شهر تأمین اعتبار خواهد شد.

شهردار شهریار با اشاره به اینکه هر ۲ پروژه در حال حاضر فعال است، عنوان داشت: ساختمان هر ۲ پروژه در ۳ طبقه؛ زیرزمین، همکف و طبقه اول و همچنین ساختمان نگهبانی، در زیربنایی حدود ۷۵۰ مترمربع، در حال اجرا است.

کاویانی از روند عملیات اجرایی در احداث ساختمان کلانتری محمدآباد ابراز رضایتمندی نمود و اظهار داشت: با تکمیل و تحویل هرچه سریع‌تر این پروژه‌ها، علاوه بر انجام وظیفه، دعای خیر مردم را نیز برایتان به همراه خواهد داشت.

شهردار شهریار در پایان به جانمایی ساختمان‌های کلانتری اشاره کرد و بیان داشت: کلانتری ناحیه محمدآباد، عباس‌آباد و کرشته، می‌تواند محله‌های شرق شهر شهریار، روستای رضی‌آباد و محدوده شرقی شهرداری شهریار را پوشش دهد و کلانتری ناحیه جعفریه، به طور کلی محله‌های غربی بلوار طالقانی در فاز یک اندیشه و همچنین «آ. اس.پ، زمرد» و تمامی محدوده غربی شهرداری شهریار را پوشش دهد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار