کد خبر: ۷۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
رئیس مجلس شورای اسلامی
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مهمترین موضوع سوریه، اقتصاد است و بدون شک فرصت اقتصادی خوبی برای جمهوری اسلامی ایران است.
قالیباف: سوریه، فرصت اقتصادی خوبی برای ایران استبه گزارش خبرنگار آرانیوز، آقای محمدباقر قالیباف پیش از ظهر امروز بعد از ورود به فرودگاه مهرآباد تهران در مصاحبه با خبرنگاران افزود: همان گونه که جمهوری اسلامی ایران در دوران جنگ ضد تروریستی سوریه در کنار ملت و دولت این کشور حضور داشت امروز هم باید از این فرصت اقتصادی حداکثر استفاده را ببریم.
وی گفت: در کنار شرکت‌های دولتی و البته مهمتر از آنها، شرکت‌های خصوصی هستند که باید حضور آن‌ها در فرصت‌های اقتصادی سوریه مورد توجه قرار گیرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی سفر خود به سوریه را هم از نظر مقطع زمانی سفر و هم موضوع و هدف آن بسیار با اهمیت توصیف و اضافه کرد: از نظر زمانی از این جهت که این سفر بعد از انتخابات ریاست جمهوری سوریه صورت و بار دیگر آقای بشار اسد مورد اعتماد مردم سوریه قرار گرفت، حائز اهمیت است.
آقای قالیباف گفت: از نظر موضوع هم سفر مهم بود، چون مردم سوریه بعد از جنگ سخت ضد تروریستی با حمایت‌های امریکا و رژیم صهیونیستی، به پیروزی رسیدند و امروز مهمترین موضوع در سوریه اقتصاد است.
 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار