کد خبر: ۷۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
گرگان- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان گفت: غدیرخم مختص شیعه نیست و این عید می‌تواند مرکز ثقل وحدت بین شیعه و سنی در سراسر جهان باشد.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام عبدالعلی ایمانی اظهارکرد: غدیرخم مختص شیعه نیست و عید غدیرخم می‌تواند مرکز ثقل وحدت بین شیعه و سنی در سرتاسر جهان باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان افزود: گسترش و حفظ فرهنگ غدیر و ولایتمداری در آداب و رسوم این عید آمده و حضرت زهرا (س) نخستین فردی بود که در گسترش فرهنگ غدیر کوشید.

وی ادامه داد: بین ولایت معصومین (ع) و ولایت خداوند جدایی و فاصله‌ای نیست و در واقع ولایت آنها، همان ولایت خدا است که در آنها ظهور و جلوه کرده است؛ ولایت آنها به اذن و فرمان خداوند است.

ایمانی بیان کرد: ولایت پذیری موجب نظم و اتحاد در جامعه خواهد شد و پذیرش امامت موجب می‌شود آن افترا و جدایی که ممکن است در جامعه به وجود بیاید از بین برود؛ موردی که سبب دوگانگی و جدایی در بین جوامع اسلامی شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان گفت: طبق فرموده پیامبر اکرم (ص) از کسی حسنه و نیکی قبول نخواهد شد مگر آنکه از او در خصوص حب علی بن ابی طالب (ع) سوال شود؛ حب امام علی (ع) موجب عروج اعمال خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار