کد خبر: ۷۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
اهواز - رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز از برپایی مراسم نور افشانی در ۵۰ نقطه حاشیه شهر اهواز در شب عید غدیر خم خبر داد.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام محمد امین منابی  اظهار کرد: هیچ چیزی نمی‌تواند مانع بزرگداشت مناسبت‌های مذهبی شود بلکه با توجه شرایط موجود ممکن است که شکل و ظاهر آن تغییر کند.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود، ستادهای مردمی در راستای بزرگداشت عید بزرگ غدیر خم از هیئت‌های مذهبی و مساجد حاشیه و امامان محله تشکیل شد و بناست در شب و روز این عید مراسم‌های مختلفی و پرشورتری در شهرستان اهواز برگزار شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز بیان کرد: برگزاری سخنرانی و مداحی در فضای مجازی، نور افشانی در ۵۰ نقطه حاشیه شهرستان، ایستگاه‌های صلواتی «با رعایت پروتکل‌های بهداشتی»، ماشین‌های سیار برای اجرای جشن خیابانی، در شب عید غدیر، آذین بندی خیابان‌ها، راه‌اندازی کاروان‌های شادی خودرویی در ۳۰ نقطه اهواز و در مسیرهای مختلف از بهترین و جذاب ترین برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

منابی با تأکید بر اینکه این برنامه‌ها خودجوش و توسط مساجد به ویژه مساجد طرح امام محله و هیئت‌های مذهبی و مساجد حاشیه انجام می‌شوند، گفت: برای اطعام روز غدیر با کمک خیران و مردم اهواز با شکوه تر از سال‌های گذشته انجام خواهند شد و در مناطق محروم توزیع خواهد شد. همچنین از تمامی مردم شهرستان اهواز دعوت می‌شود که تا در حد توان برای بزرگداشت این شب و روز قدمی بردارند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار