کد خبر: ۷۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
بیرجند- ۳ کارگاه مهارت آموزی با حضور استاندار خراسان جنوبی در مرکز فنی و حرفه ای بیرجند به بهره برداری رسید.

به گزارش آرانیوز:استاندار خراسان جنوبی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح این پروژه‌ها اظهار کرد: آموزش‌های مهارتی باید در راستای فعال کردن منابع و ظرفیت‌های استان در جهت دست یافتن به توسعه پایدار و متوازن انجام شود.

حمید ملانوری با اذعان به اینکه برای توسعه باید در مرحله اول مهارت، ریسک پذیری و جرأت ورود به عرصه کار و تلاش را ایجاد کنیم، تصریح کرد: بسیاری از افراد سرمایه و تخصص را دارند اما جرأت، جسارت و ریسک ورود به کار را ندارند.

وی بر به بروز رسانی تجهیزات کارگاه‌های فنی و حرفه استان تاکید کرد و بیان داشت: باید در کنار دانش آموختگی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش و پرورش، مهارت‌های خاص را نیز آموزش و ارائه دهیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در بازخورد عملکرد، به نتیجه دلخواهی نرسیده‌ایم، ادامه داد: باید پژوهشی انجام دهیم و میزان موفقیت آموزش‌های ارائه شده را در راستای اشتغال، رونق فضای کسب و کار، رونق تولید و فعال شدن منابع استان بررسی کنیم.

ملانوری تصریح کرد: استان خراسان جنوبی از همه منابع لازم برای توسعه و ثروتمندی برخوردار است و اگر محرومیت دارد، به دلیل عدم توجه به این ظرفیت‌های کم نظیر است.

پربازدیدها
آخرین اخبار