کد خبر: ۷۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
قرچک- نماینده ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس، برای کاهش مشکلات معیشتی و اقتصادی و مبارزه با مظاهر فساد در کشور اهتمام دارد.

به گزارش آرانیوز:، حسین نوش‌آبادی ظهر چهارشنبه در جمع علما و روحانیت شهرستان قرچک، تأمین امنیت، اجرای عدالت و توسعه رفاه عمومی را از شعائر دینی و اسلامی و جز سیاست‌های راهبردی نظام جمهوری اسلامی برشمرد و بر تلاش مسئولان جهت تحقق آن‌ها، تاکید کرد.

نماینده ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه دین، پاسخگوی تمام نیازهای اولیه و مشروع بشری است، هدف از تشکیل حکومت در تفکر اسلامی را، ایجاد عدالت و مبارزه با فساد و تبعیض و رفع فقر و مساوات دانست.

وی ضمن تبریک عید سعید غدیر و بیان فرازهایی از خطبه غدیر و اشاره به سیره‌ی علوی، مأموریت اصلی نظام جمهوری اسلامی را خدمت صادقانه به ملت و رفع موانع موجود در مسیر رشد و اعتلای کشور و برطرف کردن دغدغه‌های اقتصادی و معیشتی مردم برشمرد.

نوش آبادی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در مراسم افتتاح مجلس یازدهم، مهمترین وظیفه نمایندگان را، قانون‌گذاری و نظارت و ریل گذاری در حوزه فرهنگ و اقتصاد خواند و بر اهتمام مجلس، برای کاهش مشکلات معیشتی و اقتصادی و مبارزه با مظاهر فساد در کشور تاکید کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار