کد خبر: ۷۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴
تهران- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران از تایید صحت انتخابات شوراهای اسلامی در ۲۶ شهر و روستای استان خبر داد.

به گزارش آرانیوز:شکراله حسن بیگی در مورد وضعیت صحت انتخابات شوراهای شهر اظهار داشت: نظر هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور و هیأت عالی نظارت استان تهران در مورد وضعیت انتخابات شوراهای شهر در استان اعلام شد.

وی ادامه داد: بر این اساس صحت انتخابات شوراهای شهر در شهرهای قدس، صالحیه، قلعه نو، قیامدشت، دماوند، احمدآباد مستوفی، رباط کریم، ورامین، جلیل آباد، لواسان، گلستان، نسیم شهر و نصیر شهر تأیید شد.

حسن بیگی در مورد اعلام وضعیت انتخابات شوراهای روستا در ۱۳ روستای استان گفت: بر این اساس صحت انتخابات شوراهای روستا در روستاهای چناران در بخش رودهن، کرشت در بخش مرکزی پردیس، واصف جان در بخش مرکزی پردیس، اصطلک پایین در بخش مرکزی پردیس، مهرآباد در دماوند، لپه زنک در بخش خاوران ری، کلان در لواسانات، خانلق در فشافویه ری، لم آباد در بخش مرکزی ملارد، خیر آباد پایین در بخش بوستان، قلعه محمد علی خان و صالح آباد شرقی در بخش مرکزی ری و آراد در بخش فشافویه ری تأیید شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران عنوان کرد: خوشبختانه با حضور و مشارکت پر شور و باشکوه مردم و احساس مسئولیت عوامل و دست‌اندرکاران، انتخاباتی خوب، سالم و قانونمند در استان تهران برگزار شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار