کد خبر: ۷۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
تیم ملی والیبال «ب» ایران دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت.

ایران از سد قزاقستان گذشت

به گزارش آرانیوز، تیم ملی والیبال «ب» ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا با نتیجه 3 بر صفر مقابل قزاقستان به پیروزی رسید.

محمدطاهر وادی، فرهاد پیروت‌پور، پوریا فیاضی، حمزه زرینی، مصطفی شریفات، مسعود غلامی و علی حسین (لیبرو) بازیکنان شروع کننده تیم ملی «ب» ایران مقابل قزاقستان بودند. بازیکنان قزاقستان با فیزیک خوب و تحرک قابل قبول در زمین، حریف سخت‌تری برای بازیکنان ایران به حساب می‌آمدند. قزاق‌ها تمام تلاش خود را در ست اول بازی به کار گرفتند و اشتباهات بازیکنان ایران به‌ویژه در سرویس و دفاع به‌کمک آنها آمد تا به پای شاگردان اکبری امتیاز بگیرند. دو تیم تا امتیاز 23 با هم بالا آمدند اما یک دفاع بازیکنان ایران و یک اشتباه از بازیکنان قزاقستان باعث شد تا نتیجه این ست 25 بر 23 به‌سود ایران رقم بخورد.

در ست دوم با بهبود محسوس دفاع روی تور ایران، برتری مطلق با شاگردان پیمان اکبری بود. این ست با نتیجه 25 بر 16 به‌سود تیم ملی «ب» ایران تمام شد.

از ابتدای ست سوم، 6 تماشاگر قزاق برای تشویق تیم خود به سالن آزادی آمدند. در این ست بازیکنان قزاقستان در توپ‌گیری عملکرد بهتری داشتند و توانستند امتیازات حساس این ست را به خود اختصاص دهند, و 24 بر 22 از ایران پیش افتادند. دو حمله خوب از بازیکنان ایران، نتیجه بازی را در امتیاز 24 مساوی کرد. نتیجه این ست در نهایت 27 بر 25 به‌سود تیم ملی «ب» تمام شد تا دومین پیروزی 3 بر صفر ایران در تهران رقم خورده باشد.

تیم ملی «ب» ایران در آخرین بازی مرحله نخست خود از ساعت 19 فردا (یکشنبه) به مصاف تیم ملی چین تایپه می‌رود. دیدار این دو تیم بدون شکست، مشخص کننده تیم سرگروه خواهد بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار