کد خبر: ۷۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴
بندرعباس - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با جان باختن ۱۳ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان، شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۶۲۹ نفر رسید.

به گزارش آرانیوز:فاطمه نوروزیان سه شنبه شب در ارتباط ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران بیان داشت: امروز پنج مردادماه، با جان باختن ۱۳ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان، شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۶۲۹ نفر رسید.

وی اظهارداشت: جان باختگان ۶ آقا و ۷ خانم در بازه سنی ۵۶ تا ۸۷ سال از بندرعباس، میناب، رودان و کیش بودند.

نوروزیان گفت: امروز رکورد جدیدی در بستری‌های کرونایی در استان ثبت شد و با بستری شدن ۳۲۰ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، شمار بستری‌ها به هزار و ۱۳۶ نفر رسید. اکنون ۱۳۶ بیمار بیش از ظرفیت تخت‌های استان در بیمارستان‌های استان وجود دارد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: از مجموع بستری ها، ۱۱۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۳۰ نفر از آن‌ها وخیم است.

گروه سنی ۴۵ تا ۴۸ سال در هرمزگان واکسینه می شوند

نوروزیان اضافه کرد: به دستور وزیر بهداشت گروه سنی ۴۵ تا ۴۸ سال در هرمزگان بزودی واکسینه می‌شوند. به محض در اختیار قرار گذاشتن سامانه salamat.gov.ir نام نویسی از این گروه سنی آغاز می‌شود.

وی داشتن پرونده الکترونیک سلامت این گروه سنی را شرط نام نویسی عنوان کرد و افزود: افراد پس از باز شدن سامانه salamat.gov.ir، نام نویسی و تنها پس از دریافت پیامک برای واکسیناسیون مراجعه کنند.

تا پیش از این واکسیناسیون گروه سنی ۵۰ سال به بالا در هرمزگان آغاز شده بود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار