کد خبر: ۷۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
کرمانشاه- معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به انتقال یک متر مکعب آب سد گاوشان برای حل مشکل کم آبی در کرمانشاه گفت: انتقال آب سدگاوشان به کرمانشاه از فردا عملیاتی می‌شود.

به گزارش آرانیوز:منوچهر فخری بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی طرح مواجهه با تنش آبی و مقابله با بحران کم آبی ناشی از خشکسالی و کاهش بی سابقه بارندگی‌ها در استان کرمانشاه اظهار کرد: از زمان قدیم برخی از مناطق کرمانشاه با مشکل قطعی و کمی فشار آب مواجه بودند که استانداری کرمانشاه طی چند سال گذشته تمام تلاش خود را برای حل این مشکل به کار گرفته و این اقدامات نتیجه بخش بود که از فردا شاهد افزایش ورودی یک متر مکعب آب در حوزه شهرستان کرمانشاه خواهیم بود.

وی افزود: انتقال آب سد گاوشان به کرمانشاه حاصل تلاش تمام مدیران بوده که به هیچ عنوان اجازه اخلال در اجرای انتقال کار آب به عده‌ای فرصت طلب را ندادند.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: هنر مدیریت باید این باشد که فرصت بهانه به دست بعضی افراد فرصت طلب ندهند و مشکلاتی که مربوط به آب و برق است مختص الان نیست و کسانی که دنبال منفعت خود و یا با نظام عناد دارند تلاش دارند که از این مشکلات در راستای برنامه‌های خود استفاده کنند اما همان طوری که مردم استان کرمانشاه در طول سال‌های گذشته نشان داده‌اند با این افراد همراه نخواهند شد و صبورانه به همکاری اجرای پروژه‌ها کمک می‌کنند.

فخری با بیان اینکه با افرایش ورودی انتقال آب به شهر کرمانشاه بسیاری از مشکلات آبی این شهر حل می‌شود، بیان کرد: عده‌ای که مقاصد شوم در فکر دارند همواره تلاش کردند که اجرای انتقال آب سد گاوشان به شهر کرمانشاه با مانع مواجه شود اما مردم کرمانشاه که اهداف این عده را می‌شناسند هرگز با آنان همراه نشدند.

وی خواستار حضور مسئولین و مدیران شرکت آب و فاضلاب استان در مناطق مختلف شهر کرمانشاه به منظور اقناع سازی و اطلاع رسانی به مردم در اجرای پروژه‌ها شد و گفت: این کار علاوه بر اینکه به اقناع سازی کمک می‌کند و برنامه‌ای بسیار مناسب برای احساس نزدیکی و همکاری مسئولین با مردم است.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید یک نگاه ویژه به حوزه‌های آب و برق استان کرمانشاه داشته باشیم، خاطر نشان کرد: بعضی مواقع برخی از سهل انگاری منجر به بروز مشکلات می‌شود اما همه وظیفه داریم که با این سهل انگاری‌ها با جدیت مقابله کنیم و زمینه را برای کار و تلاش بیشتر جهت خدمت گذاری گسترده‌تر به مردم فراهم سازیم.

فخری با اشاره به جلوگیری از هر گونه قطعی برق خانگی در شهر کرمانشاه تصریح کرد: این موضوع جز تأکیدات ویژه استاندار کرمانشاه است که به هیچ عنوان نباید برق خانگی مردم شهر کرمانشاه قطع شود.

وی بر اتخاذ تمهیدات و راهکارهای لازم جهت برنامه‌ریزی دقیق برای تابستان سال آینده به منظور عدم مواجهه با خاموشی‌ها و قطعی آب، گفت: از همین امروز باید به فکر تابستان آینده به منظور جلوگیری از قطعی برق و آب در استان کرمانشاه باشیم زیرا با برنامه‌ریزی قادر خواهیم بود که بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار